מלחמת הקפה רחוקה מסיום: אספרסו קלאב מגישה ערעור כנגד

לאחר שתביעת נספרסו ונסטלה נגדה נדחתה במחוזי (בינתיים הספיקה נספרסו לערער לעליון), אספרסו קלאב מבקשת להגדיל את הוצאות המשפט לסכום של חצי מיליון שקל

מלחמת נספרסו-אספרסו קלאב רחוקה מלהגיע לסיומה: לאחר דחיית תביעת נספרסו ונסטלה נגד אספרסו קלאב בעניין קמפיין שבו הוצג כפיל של הפרזנטור ג'ורג' קלוני המבקר לכאורה בחנות בוטיק של קפסולות קפה, הגישה נספרסו ערעור לבית המשפט העליון בטענה כי הפרסומת, ששודרה ב-2014 "פוגענית ומטעה ובמסגרתה נעשה שימוש שלא כדין במוניטין ובאלמנטים של המותג נספרסו ושל מסע הפרסום על מנת לקדם מוצר מתחרה, תוך פגיעה במוניטין של המותג".

בערעור שהגישה, נספרסו מבקשת לבטל את החלטת שופט בית המשפט המחוזי בתל-אביב, מגן אלטוביה, שפסק לפני חודשיים נגדה, היות ולטענתה נגרם לה נזק כלכלי ממשי.

כעת מגישה אספרסו קלאב ערעור שכנגד ביחס לסכום ההוצאות שקבע בית המשפט המחוזי בהיקף של כ-100 אלף שקל. הטענה של אספרסו קלאב שהוגשה באמצעות עורכי הדין זוהר לנדה ואיתי חתם ממשרד ברנע, היא שסכום ההוצאות אינו סביר וריאלי ביחס להוצאות בפועל - ולכן מבקשת החברה כי סכום ההוצאות יגדל ל-500 אלף שקל.

אספרסו קלאב מציינת את גודלה של נספרסו המשתייכת לקונצרן נסטלה ולפיכך הונה העצום מאפשר לה להתחרות בשחקניות קטנות. ההליך המשפטי הממושך, כך נטען, גרר את אספרסו קלאב להוצאות גבוהות - ומכאן הדרישה להגדלת סכום הפיצוי בעד פי 5 מהסכום שקבע בית המשפט בערכאה האחרונה.