השרה מירי רגב נפלה במהלך סיור בגליל - ושברה את ידה

שרת התרבות והספורט ביקרה בכפר ג'ת-ינוח, לרגל אירוע הוקרה למורשת הדרוזית, ובמהלך הליכה בחשיכה מעדה ונפלה ■ היא המשיכה בסדר יומה כרגיל, ולאחר שהתגברו הכאבים - פונתה לבית חולים, שם אובחן שבר בידה

מירי רגב / צילום: מתוך הפייסבוק
מירי רגב / צילום: מתוך הפייסבוק

שרת התרבות והספורט מירי רגב שברה את ידה, לאחר שנפלה אתמול (שלישי) במהלך סיור שקיימה בצפון הארץ. רגב הגיעה מלווה בפמלייתה לסיור בכפר ג'ת-ינוח שבגליל, בין היתר לרגל אירוע הוקרה למורשת הדרוזית. במהלך הסיור מעדה רגב ונפלה על ידה השמאלית. לדברי מקורביה, היא הסתובבה בין בתי הישוב בחשכה ונפלה. למרות זאת, המשיכה בסדר יומה כרגיל.

הבוקר הגיעה רגב לסיור בכותל המערבי, ובמהלך הביקור בירושלים חשה כאבים עזים בידה. הכאבים שהחלו במהלך שעות הבוקר המוקדמות התגברו במהלך הסיור. רגב התעקשה לסיים את הסיור ולאחריו אנשי צוותה פינו אותה למיון "טרם" בטיילת בירושלים, שם עברה צילום רנטגן ואובחן כי היא סובלת משבר בידה השמאלית. למרות השבר, בסביבת רגב אמרו כי השרה מתכוונת לשוב לעבודתה בהקדם.

במהלך אותו סיור בצפון, כשביקרה בעכו, רגב התייחסה לסערה שפרצה לאחר שפסטיבל עכו פסל את המופע "אסירי הכיבוש", בבימויה של השחקנית והיוצרת עינת ויצמן, שמבוסס על מכתבים וסיפורים של אסירים פלסטינים. "אם עינת ויצמן רוצה להציג את היצירה שלה היא מוזמנת לעשות זאת ברמאללה", אמרה רגב.

בעת ביקורה, אמרה רגב לראש העיר שמעון לנקרי: "אל תיבהל מאלו שמהלכים עליך אימים. אף אחד לא יסתום את הפה בדמוקרטיה לנבחר ציבור. אסור לנו לתת לקבוצות רדיקליות להכתיב נרטיב החותר נגד מדינת ישראל. חופש הביטוי לא יהפוך לחופש ההסתה. מי שהתפטר שיתפטר, אני לא אתן יד לפגיעה בפסטיבל החשוב הזה והוא ימשיך ויתקיים בעיר עכו עם אומנים אחרים שירצו ליצור באופן חופשי מבלי לפגוע במדינה ובערכיה". רגב קראה ליוצרים צעירים לבוא ולהציג את יצירותיהם בפסטיבל. "נלחמתי על תקציב התרבות בשביל לאפשר לכם חופש פעולה", אמרה.

מירי רגב / צילום: מתוך הפייסבוק
 מירי רגב / צילום: מתוך הפייסבוק