אור אלוביץ' הורשה לדבר עם עם אביו שאול רק בנוכחות עו"ד

אשתו של אור אלוביץ' מחזיקה משרה בבזק ■ על שאול אלוביץ' נאסר להתייצב במשרדי קבוצת יורוקום-בזק ■ היום הותר לפרסום פרוטוקול מבית המשפט מ-21 ביוני

אור אלוביץ' / צילום: איל יצהר
אור אלוביץ' / צילום: איל יצהר

לאחר שהצדדים בדיון הגיעו להסכמות שקיבלו תוקף של פסק דין, צו מאת השופטת רונית פוזננסקי-כץ מבית משפט השלום בתל-אביב אסר על אור אלוביץ', בנו של שאול אלוביץ', להסתובב במשרדי בזק ו-yes, כמו גם על יצירת קשר כלשהו עם נושאי משרה ועובדי החברות הללו. כל זאת, למשך 30 ימים - כך הותר היום (ה') לפרסום. מדובר בפרוטוקול מבית המשפט מ-21 ביוני. 

אלוביץ' הבן הורשה לשוחח עם אשתו, שגם היא מחזיקת משרה בבזק - אך לא בנושאי החקירה. כמו כן נקבע כי לא יוכל להשתתף בישיבות עבודה בבזק העוסקות בנושאי החקירה. יתרה מכך: אור אלוביץ' יורשה לדבר עם אביו במשרדי יורוקום רק בנוכחות עורך דין ממשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות'. 

עוד נקבע כי אלוביץ' הבן לא יוכל ליצור קשר עם אף אחד מהמעורבים בפרשה, הוא לא יוכל לצאת מהארץ למשך 90 יום, ודרכונו יופקד במשרדי הרשות לניירות ערך. הוא יפקיד ערבות בסך 700 אלף שקל להבטחת תנאי השחרור.

בישיבות דירקטוריון בזק הוא יוכל להשתתף טלפונית בלבד בחודש הקרוב, ולא יוכל לעסוק בנושאים הקשורים לחקירה. קלטות הישיבות יועברו לרשות.

בנוגע לשאול אלוביץ' עצמו, בית המשפט קבע כי הוא יימנע מהתייצבות במשרדי כל החברות בקבוצת יורוקום-בזק ולא ייצור קשר עם חברי דירקטוריון בזק ועם נושאי משרה בבזק.

בית המשפט גם האריך את מעצר-הבית של מנכ"ל yes, רון אילון. גם מעצר-הבית של מיכאל ניימן, סמנכ"ל הכספים של yes, הוארך עד אותו תאריך.