עו"ד שפטל מתנצל בפני הרמטכ"ל: "חוזר בי מהכינוי עלוב נפש"

שפטל, שייצג את אלאור אזריה, עלב ברא"ל איזנקוט במהלך תוכניתו המשודרת ב-103FM ■ הערב, לאחר ביקורת מתוך התחנה ותלונות של מאזינים על הדברים הקשים שאמר על אייזנקוט, שודרה בתחנה התנצלות בקולו

עו``ד יורם שפטל / צלם: יונתן בלום
עו``ד יורם שפטל / צלם: יונתן בלום

אחרי הביקורת שעוררו דבריו של עו"ד יורם שפטל, שכינה במהלך תוכנית הרדיו שלו ב-103FM את הרמטכ"ל גדי איזנקוט בכינויים קשים - כעת הוא חוזר בו.

ביום חמישי האחרון כינה שפטל את הרמטכ"ל "עלוב נפש" ואף טען כי הוא "אינו משדר חיילות" ו"נראה כמו פקידון שמן בעירייה". דבריו עוררו סערה גם בקרב מגישים בתחנה כמו נתן זהבי וגבי גזית, וגררו גם תלונות של מאזינים, שפנו בעניין לרשות השנייה.

לאחר שיחה בין מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, ליו"רית הרשות השנייה, אוה מדז'יבוז', שודרה היום (ב') מעט אחרי השעה 17:00 התנצלותו של שפטל, בה הוא נשמע אומר: "ביום חמישי האחרון כיניתי במהלך השידור את הרמטכ"ל 'עלוב נפש', וזאת בלהט השיחה עם אחד המאזינים. אני מבקש להבהיר את הדברים: אני חוזר בי מהכינוי 'עלוב נפש'. כוונתי הייתה לבקר את הרמטכ"ל באופן חריף על התנהלותו סביב אירועי הר הבית. כמו כן, אינני מוצא לנכון להשתמש בדימוי גוף כביקורת, ועם הנפגעים הסליחה. היום ח' באב, ואין מועד מתאים יותר לומר דברים אלה". 

ההתנצלות שודרה במסגרת התוכנית של בן כספית ואריה אלדד. 

עו"ד שפטל שימש כידוע גם עורך דינו של החייל אלאור אזריה בערעור שהוגש על-ידו לבית הדין הצבאי לערעורים. ערעור זה נדחה אתמול על-ידי השופטים שהותירו את הרשעתו של אזריה בהריגה על כנה, וכך גם את עונש המאסר של שנה וחצי שנגזר עליו.