רענן בר טל, מנכ"ל ידיעות תקשורת, עוזב; ליאת שרון תחליפו?

(עדכון) - בר טל עוזב את קבוצת "ידיעות" אחרי 22 שנה על רקע "תחושת מיצוי", לדבריו ■ ל"גלובס" נודע כי המועמדת המובילה להחליפו היא ליאת שרון, שמנהלת כיום את לוח "ידיעות אחרונות" ואחראית על המוספים המסחריים

רענן בר טל, מנכ"ל "ידיעות תקשורת", הודיע אתמול (ב') למו"ל "ידיעות אחרונות", ארנון (נוני) מוזס, על רצונו לסיים את תפקידו - כך נמסר בהודעה רשמית מטעם העיתון.

בר טל עוזב את קבוצת "ידיעות" אחרי 22 שנה, כשב-12 השנים האחרונות כיהן כאמור כמנכ"ל "ידיעות תקשורת" - זרוע המקומונים של הקבוצה. בעבר כיהן בר טל גם כסמנכ"ל הסחר של "ידיעות אחרונות", במקביל לתפקידו ברשת המקומונים.

ל"גלובס" נודע כי המועמדת המובילה להחליף את בר טל היא ליאת שרון, שמנהלת כיום את לוח "ידיעות אחרונות" ואחראית על המוספים המסחריים.

בר טל עצמו אמר היום (ג') ל"גלובס" כי עזיבתו מגיעה על רקע "תחושת מיצוי, אחרי שעשיתי הרבה מאוד דברים בעיתון במהלך השנים".

לאחרונה החלו ב"ידיעות תקשורת", תחת בר טל, בשדרוג דיגיטלי למקומוני הקבוצה, כשמינואר 2017 החלו בפתיחת פורטל ייעודי לכל אחד מהמקומונים והערים (" mynet נתניה", mynet חדרה" וכו'), עם דומיין נפרד ומערכת נפרדת.

בר טל היה אחראי במסגרת תפקידו גם על מוספים מסחריים כמו "סטייל" ועל שיתופי-פעולה, פיתוח מודלים ויוזמות עסקיות חדשות באמצעות יצירת כנסים לעסקים קטנים.

על-פי נתוני סקר TGI האחרון, רשת "ידיעות תקשורת" נהנית מחשיפה של 21.2%, לעומת 25.9% למקומוני "הרשת המקומית" ו-18.6% למקומוני רשת שוקן.