רייטינג שבועי: "דייט ראשון" שומרת על המקום הראשון בטבלה

זכיינית ערוץ 2 קשת הכניסה 6 תוכניות לטבלת הרייטינג השבועית, על רקע שבוע נוסף של חגים החלים בימי השידור של רשת ■ משחק הנבחרת בכדורגל, ששודר בתאגיד השידור "כאן", הסתפק ב-5.9%

בעוד פחות מחודש האנומליה הזאת תהיה נחלת העבר. שתי זכייניות ערוץ 2, קשת ורשת, ייצאו לערוצים משלהן, ישדרו 7 ימים בשבוע ויתמודדו זו מול זו בכל שעות השידור, בימי חול ובימי חג. בינתיים אנחנו מסכמים עוד שבוע חגים שבו החגים וסוף השבוע שאחריהם נפלו על כלל ימי השידור של רשת, כפי שיקרה גם במהלך השבוע הנוכחי.

קשת מנצלת זאת כדי להכניס לא פחות מ-6 תוכניות לעשירייה הראשונה בטבלת הרייטינג השבועית, ובראשן, גם השבוע, "דייט ראשון". התוכנית, בהגשת קורין גדעון, שעלתה לאוויר לפני 3 שבועות, מובילה את הטבלה זה השבוע השלישי ברציפות. גם השבוע היא רושמת ירידה מסוימת לעומת השבוע הקודם אבל עדיין מצליחה לשמור על עצמה מעל לרף ה-20%.

גם התוכנית "המתמתחים" שומרת על המקום השני, שבו החזיקה גם בשבוע שעבר, תוך הצגת נתון דומה לזה שהציגה התוכנית הקודמת - 18%. שתי תוכניות נוספות של קשת שנכנסות לטבלה גם השבוע הן "יצאת צדיק" ו"מי יכול על ישראל", ובנוסף להן מתברגים בדירוג שני משדרים לקידום התוכניות "מאסטר שף" ו"הכוכב הבא", על רקע המעבר לערוץ נפרד בתחילת נובמבר.

תוכניות רשת, למרות הנסיבות המקלות, רושמות נתונים נמוכים, ומתוכן נכנסת לדירוג רק התוכנית "מצעד 13", ששודרה במוצאי החג עם 12.1% במקום העשירי. ברשת נערכים לקראת העלאת שתיים מתוכניות הריאליטי הגדולות שלה, "אקס פקטור" ו"המירוץ למיליון", לאחר החגים ורגע לפני הפיצול.

בתאגיד השידור "כאן" תוכנית הדוקו-ריאליטי "טיול אחרי צבא" ממשיכה לרשום נתונים יפים. עם 6.6% ביום ראשון היא עקפה את המשדר המקביל בערוץ 10. משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל ללוקסמבורג ששודר ב"כאן" ביום שישי רשם 5.9%.

חדשות בסוף השבוע: "אולפן שישי" בהגשת עודד בן עמי בערוץ 2 רשמה 12%, מול 7.3% ל"שישי" בהגשת אילה חסון בערוץ 10. "חדשות השבוע" בתאגיד "כאן" עם נתון נמוך של 2.4% למרות משחק הכדורגל ששודר בעקבותיהן. במוצאי שבת "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2, הפעם בהגשת דוריה למפל, הגיעו ל-16.5%, מול 8.3% ל"מגזין" בערוץ 10. "רואים עולם" בתאגיד "כאן" הגיעה ל-3.6%. 

רייטינג - דייט ראשון שומר על המקום הראשון
 רייטינג - דייט ראשון שומר על המקום הראשון