הוסר הצו נגד הצבעה על המשך דרכה של קבוצת יונייטד שרונה

חברי קבוצת הרכישה יתבקשו להצביע ולהחליט אם להמשיך במימוש הפרויקט עם חברה שתנהל אותו מבין החברות שהגישו הצעה: בסר, חגג, אביב ומינהל מגורים

יונייטד שרונה/ צילום: תמר מצפי
יונייטד שרונה/ צילום: תמר מצפי

הערב (ב') בשעה 17:00 צפויים חברי קבוצת הרכישה יונייטד שרונה להצביע ולהכריע מה יהיה המשך דרכה של הקבוצה. זאת לאחר שבית המשפט המחוזי בתל-אביב דחה את בקשת 51 חברי הקבוצה להאריך את צו המניעה הזמני שהתקבל אתמול (ג') לבקשתם.

בעקבות הצו שהוצא נדחתה ההצבעה שנקבעה לאתמול בערב, שבו אמורים היו חברי הקבוצה להצביע ולהחליט האם הקבוצה תממש את הפרויקט או תשיב את הקרקע לרשות מקרקעי ישראל ואף איזו חלופה תיבחר לנהל את הפרויקט במקרה שיוחלט לממש את רכישת הקרקע ובניית הפרויקט.

כאמור, היום בשעות הצהריים התקיים דיון בבית המשפט, בו החליט השופט לדחות את בקשת העותרים להארכת צו המניעה ולחייב אותם בהוצאות משפט של 40 אלף שקל.

ההצבעה לגבי המשך דרכה של הקבוצה תתקיים היום בשעה 17:00 הערב. חברי הקבוצה יתבקשו להצביע ולהחליט אם להמשיך במימוש הפרויקט עם חברה שתנהל אותו מבין החברות שהגישו הצעה: בסר, חגג, אביב ומינהל מגורים. 

בנוסף, הסיר בית המשפט את צו המניעה הזמני שהוצא לעו"ד יואב זהבי, המייצג את הקבוצה לחתום בשם חברי הקבוצה על מסמכים שמטרתם ביצוע פעולות הקשורות לקבוצה על-ידי יפויי-הכוח שנתנו לו חברי הקבוצה עם הצטרפותם לקבוצה וחתימתם על הסכם השיתוף.