עומדת למכירה: הצצה לאחת הדירות היקרות ביותר בת"א

בעוד קבוצת הרכישה "יונייטד שרונה" מסתבכת, בפרויקט הסמוך שהקימה חברת גינדי החזקות כבר לפני 3 שנים, מוצעת כעת למכירה דירת פנטהאוז ענקית המתפרסת על פני כל הקומות ה-30 וה-31 במגדל המערבי, אשר נבנתה ורוהטה בסטנדרט גבוה במיוחד ■ ומה באשר למחיר?

מגדלי שרונה / צילום: מירב מורן
מגדלי שרונה / צילום: מירב מורן

בעוד קבוצת הרכישה "יונייטד שרונה" מסתבכת, בפרויקט הסמוך שהקימה חברת גינדי החזקות כבר לפני 3 שנים, מוצע כעת פנטהאוז למכירה. הפנטהאוז מתפרס על פני כל הקומות ה-30 וה-31 במגדל המערבי מבין שלושת המגדלים בפרויקט שרונה, שהכניסה אליו היא מיידית.

הפרויקט שכולל 324 דירות מגורים ב-3 מגדלים, הוקם מעל מתחם שרונה מרקט, שבו פועלים בעיקר דוכני אוכל ומכירת מזון, מה שהביא לא פעם למתיחות ועימותים בין דיירי המגדלים לבין השוק שפועל תחתיהם. 

הפנטהאוז, שתג המחיר שלו עומד על 38.6 מיליון שקל, כולל גם מעלית פנימית לדייר שיתעצל לעלות במדרגות הפנימיות של הדירה, נוף לים ולמתחם הטמפלרים של שרונה, 4 סוויטות עם שירותים ומקלחת, מטבח של ארמאני, חימום תת רצפתי, ואפילו יצירות אמנות שיובאו היישר ממוזיאון תל-אביב.

בשנים הקרובות צפויים לקום בסמוך למתחם שרונה מגדלים בסדר גודל דומה, בשוק הסיטונאי, במתחם כנרית ברחוב לאונרדו דה וינצי, וכמובן במתחם רשות השידור. כך שהרוכש של הפנטהאוז שיוכל להיכנס אליו מחר בבוקר, יזכה לנוף פתוח נטול מגדלים, אך לא להרבה זמן.