יממה לפני ההשקה: מאות אייפונים חדשים נגנבו ממשאית

3 שודדים ניצלו את ההזדמנות וגנבו לא פחות מ-300 מכשירים ממשאית שעשתה דרכה לחנות אפל בסן פרנסיסקו ■ שווי המכשירים הגנובים נאמד בכ-300 אלף דולר

אייפון X. להביט כלפי מטה / צילום: רויטרס, Thomas Peter
אייפון X. להביט כלפי מטה / צילום: רויטרס, Thomas Peter

3 שודדים בסן פרנסיסקו מצאו שלל שווה במיוחד לפשע שלהם: מטען שלם של מכשירי אייפון X החדשים, אותם גנבו היישר מהמשאית שהובילה אותם לחנות אפל בעיר. שלושת השודדים ביצעו מארב למשאית, ובשעת כושר נכנסו לתוכה ולקחו את המכשירים.

על פי דיווחים בתקשורת האמריקאית, הגנבים לקחו עמם לפחות 300 מכשירים - והיות ומדובר במכשיר היקר ביותר של אפל עד כה, שוויים מוערך ביותר מ-300 אלף דולר. "נראה שהם ידעו בדיוק מה הם מחפשים", סיפר מפקד המשטרה, ריק ייק. במשטרה פתחו בחיפושים אחר שלושת החשודים.

המכשירים נשלחו לחנות לקראת השקת המכשיר החדש, שהתרחשה אתמול (ו') בארצות-הברית. לדברי המשטרה, החשודים ככל הנראה עקבו אחרי המשאית ופרצו לתוכה כשהנהג ביצע משלוח לחנות נוספת. עם זאת, העובדה שעל כל מכשיר מוטבע מספר סידורי אמורה להקל על המשטרה באיתור המכשירים הגנובים.

במשטרה קראו לציבור הרחב להימנע מרכישת המכשירים מגורמים לא רשמיים על-מנת לוודא כי המכשירים נקנים כחוק. "אם אתם מתכוונים לקנות משהו, כדאי שפשוט תלכו לחנות ותקנו אותו", סיכמה דוברת תחנת המשטרה המקומית.