הושלמה עסקת הקמפוס של מיקרוסופט בהרצליה פיתוח

החברה תשלם 53 מיליון שקל שכר דירה שנתי תמורת בניין שלם ■ המשכירות הן קנדה ישראל, תדהר ואקרו נדל"ן ■ בעסקה אחרת השכירו קנדה ואקרו לבנק לאומי את הבניין שלו בת"א בחצי מיליון שקל לחודש

הדמיה של בניין מיקרוסופט  בהרצלה פיתוח / הדמיה: ישר אדריכלים
הדמיה של בניין מיקרוסופט בהרצלה פיתוח / הדמיה: ישר אדריכלים

ענקית ההיי טק מיקרוסופט השלימה את עסקת השכירות של הקמפוס החדש שלה בהרצליה פיתוח: תשכור מהחברות קנדה ישראל, תדהר ואקרו נדל"ן בניין שלם הנמצא בבנייה. החברות רכשו את הקרקע במאי 2016 בתמורה ל-200 מיליון שקל.

מדיווח שהעבירה היום (א') לבורסה חברת קנדה ישראל, המחזיקה ב-22% מהקרקע, עולה כי הפרויקט שייקרא sea tower, יכלול 44 אלף מ"ר ברוטו ב-10 קומות בשטח 4,000 מ"ר לקומה, בתוספת 875 חניות ומחסנים לתקופה של 21 שנים. מיקרוסופט תשכור את הבניין ברמת מעטפת ותבצע התאמות בעצמה עד לרמת גמר. החברה תשלם למשכירות שכר דירה של 53 מיליון שקל לשנה. כמו כן, מיקרוסופט צפויה להעביר לקמפוס החדש את פעילות המשרדים שלה המתפרשת על פני מספר בניינים שונים בהרצליה פיתוח, ולנהל את הבניין בעצמה.

בנוסף, החברות קנדה ישראל ואקרו נדל"ן קיבלו לידיהם לאחרונה את בניין בנק לאומי בצומת הרחובות הרצל ויהודה הלוי בתל-אביב שאותו רכשו בחודש יוני האחרון ב-277 מיליון שקל. קנדה ישראל דיווחה היום כי תשכיר יחד עם שותפתה את הבניין לבנק לאומי למשך שנתיים תמורת חצי מיליון שקל לחודש. במקביל, החברות מקדמות תוכנית חדשה למגרש מתוקף תוכנית תא/5000 להקמת מגדל בן 40 קומות ו-30 אלף מ"ר שטחי משרדים ומגורים. על פי התוכנית, שערך האדריכל אבנר ישר, המגדל יכלול 30 קומות משרדים, ומעליהן 10 קומות מגורים.