לקראת ההנפקה בבורסה: סניף פיזי שני לעדיקה ייפתח בקריון

החנות תיפתח בהשקעה של 2.5 מיליון שקל, זאת במסגרת התוכנית של החברה להקים 8 סניפים פיזיים ב-3 השנים הקרובות ■ עוד נודע ל"גלובס" כי ההנפקה של עדיקה מתוכננת לפי שעה לפברואר 2018

עדיקה / צילום: גיא כושי
עדיקה / צילום: גיא כושי

כפי שנחשף ב"גלובס", חברת האופנה עדיקה פותחת סניף פיזי שני בקריון בחיפה בהשקעה של 2.5 מיליון שקל. החנות תשתרע על פני שטח של 250 מ"ר, זאת במסגרת התוכנית של החברה להקים 8 סניפים פיזיים ב-3 השנים הקרובות.

עדיקה נחשבת לחנות האונליין החלוצה בישראל היום בתחום האופנה, ולפי ההערכות בשוק המכירות שלה במהלך סוף השבוע של הבלאק פריידי הגיעו לפדיון יומי של כמיליון שקל. בנוסף, החנות הראשונה הפיזית של עדיקה, שנפתחה בדיזנגוף סנטר בחודש מארס האחרון, נחשבת לאחת מ-5 החנויות המכניסות בישראל, זאת לפי גורמים בענף הקניונים.

בימים אלה עומדת עדיקה לקראת הנפקה בבורסה, בשווי חברה שלפי ההערכות יעמוד על כ-150 מיליון שקל. עוד נודע ל"גלובס" כי ההנפקה מתוכננת לפי שעה לפברואר 2018.

לאחרונה התייחס דדי שורצברג, מנכ"ל עדיקה, בראיון ל"גלובס" להנפקה המתוכננת ואמר: "אנו רוצים לגייס את הכסף בבורסה לצורך המשך צמיחה ולפתיחת 8 חנויות. אנו גם מעוניינים ובוחנים יציאה לחו"ל, התוכנית היא להקים מרכז שילוח של עדיקה במרכז אירופה. ברמה האישית - אני באתי משוק ההון, כך שהנפקה ראשונית של חברה זה חלום ישן עבורי וסגירת מעגל".

- מהיכן תבוא הצמיחה שלכם, מעבר לסניפים שתקימו?

"יש כוונה כזאת בטווח יותר ארוך. אדידס וריבוק הולך אצלנו באתר מעולה בקולקציית האופנה. יש כוונה להביא מותגים גדולים גם בתחום הלבוש. להביא יוניקלו ביבוא מקביל, כמו שפוקס עושה, זה משהו שאני יכול לעשות בשנייה, בלחיצת כפתור, אבל זה לא משהו שאפשר לספק באופן עקבי, ואני לא אוכל לאכזב את הלקוחות שלי ככה".