אלוף (במיל') שפר יתמנה לתפקיד סמנכ"ל התעשייה האווירית

סגן מפקד חיל האוויר לשעבר, נמרוד שפר, פותח דף חדש כסמנכ"ל האסטרטגיה והמו"פ של תע"א ■ החברה גם מתכוונת לפתוח בהליכים לאיתור סמנכ"ל חדש לפעילותה בארה"ב

מטוס על מסלול ההמראה / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
מטוס על מסלול ההמראה / צילום אילוסטרציה: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

דירקטוריון התעשייה האווירית אישר את מינויו של האלוף (במיל') נמרוד שפר לתפקיד סמנכ"ל האסטרטגיה והמו"פ של החברה. שפר סיים את שירותו בצה"ל ב-2015 ובתפקידו האחרון כיהן בתפקיד ראש אגף התכנון (אג"ת). לפני כן הוא כיהן בתפקיד סגן מפקד חיל האוויר וראש להק אוויר.

בתפקידו החדש בתע"א שפר יהיה אמון על הובלת האסטרטגיה של החברה, ופעילות פיתוח קו המוצרים העתידי שלה. בתע"א אמרו כי "בתפקידו בחברה שפר יפעל להתאמתה לתחרות העזה מצד חברות גלובליות, תוך העמדת מענה לחידושים בשדה הקרוב שמתפתחים בקצב מהיר ביותר: לשפר קשרי עבודה נרחבים עם מקבילים בעולם - מה שיסייע לתע"א, שמכירותיה השנתיות בעולם מסתכמות בכ-10 מיליארד שקל".

על מינויו של שפר לתפקיד המליץ מנכ"ל החברה, יוסי וייס שעתיד לסיים בחודשים הקרובים את תפקידו ולפרוש משורות החברה. בקרוב החברה תפרסם מכרז לקראת מינוי של מנכ"ל חדש.

בעקבות אישור מינויו של שפר, אמר יו"ר החברה, הראל לוקר: "מדובר באיש ערכי ורב מיכולות, עם קבלות משירות ארוך בחיל האוויר ובצה"ל. עבדנו יחד כשכיהן כראש אג"ת ואני כמנכ"ל משרד ראש הממשלה והתרשמתי עמוקות מיכולות הביצוע והניתוח שלו. מינוי זה הוא צעד נוסף במהלכים שמוביל דירקטוירון החברה בחודשים האחרונים לקראת מהפך בתע"א. שינויים אלה יהפכו את התע"א לחברה חזקה יותר, ולנמרוד שפר יהיה חלק מרכזי בכך. נעדכן את האסטרטגיה ואת קו המוצרים שלנו כדי להתאימם למציאות הביטחונית העולמית והאזורית המשתנה מיום יום".

בנוסף, החברה מתכוונת לפתוח בהליכים לאיתור סמנכ"ל חדש לפעילותה בארה"ב וזאת במסגרת היערכותה לקראת השינויים הצפויים בהסכם הסיוע הביטחוני האמריקאי לישראל.

נמרוד שפר / צילום: מתוך אתר חיל האוויר
 נמרוד שפר / צילום: מתוך אתר חיל האוויר