החגיגה של טרה - הפרסומת הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: סלקום TV ממשיכה להיות הפרסומת האהובה ■ פתאל עם הפרסומת המושקעת ביותר - 1.07 מיליון שקל

קמפיין טרה / צילום:: מסך
קמפיין טרה / צילום:: מסך

הפרסומת של טרה, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, היא הפרסומת הזכורה ביותר השבוע. הפרסומת רושמת שיעורי זכירה לפרסומת הנמוכים בכ-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.9%.

השבוע עלתה לאוויר פרסומת חדשה ומושקעת של המותג יופלה של תנובה. הפרסומת חוזרת אחרי תקופה ארוכה לשפה שאפיינה את יופלה בעבר, והיא מושקעת גם מבחינת ההפקה וגם מבחינת האורך - נמשכת דקה שלמה. הפרסומת רק עלתה לאוויר, ובשלב זה היא ממוקמת במקום השני בדירוג הזכירה.

הפרסומת לסלקום TV, בכיכובו של אודי כגן, ממשיכה להיות גם השבוע הפרסומת האהובה ביותר.

הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, רושמת שיעור האהדה הגבוהים בכ-6% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 28.0%. 

המתחרים, פרטנר TV, משתמשים בפרזנטור יהודה לוי - אך הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מדורגת במיקומים נמוכים יותר - עם מקום אחרון בדירוג הזכירה וחמישי בדירוג האהדה.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות

הקמפיין של פתאל ניהול מלונות (שכולל שני סרטונים), תחת המסר "17 מדינות - בית אחד", הוא המושקע ביותר השבוע ובכל זאת איננו מתברג בדירוג. ההשקעה בקמפיין שעלה באמצעות יהושע TBWA עומדת על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום על כ-1.07 מיליון שקל.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 681 - נתון גבוה בהשוואה לשבוע שעבר (647). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.4 מיליון שקל - נתון נמוך בהשוואה לתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (42.1 מיליון שקל).