היזמת ד"ר ארנה ברי הודיעה על כוונתה לפרוש מ-Dell EMC

ד"ר ברי, המשמשת כמנ"כלית מרכזי הפיתוח של החברה בישראל וכסגנית נשיא Dell EMC, עוזבת את החברה לאחר 8 שנים ■ במקומה של ברי מונה דן ענבר, סגן נשיא בכיר ב-Dell EMC ומנכ"ל XtremIO

ארנה ברי / צילום: איל יצהר
ארנה ברי / צילום: איל יצהר

היזמת ד"ר ארנה ברי, סגנית נשיא ב-Dell EMC ומנכ"לית מרכזי הפיתוח של החברה בישראל, הודיעה היום (א') על החלטתה לפרוש מתפקידה בחברה.

ברי, לשעבר המדענית הראשית וראש מנהל המו"פ התעשייתי של משרד התעשייה המסחר והתעסוקה, הצטרפה אל חברת הטכנולוגיה EMC, העוסקת במתן פתרונות בתחום האחסון וניהול המידע, בשנת 2010. היא המשיכה להוביל את התחום גם לאחר המיזוג עם חברת Dell, ב-2016.

ג'ף בודרו, נשיא חטיבת האחסון ב-Dell EMC, איחל לברי בהצלחה ומסר כי היא "מנהלת ואישיות יוצאת דופן, אשר המחויבות שלה לקדם מצוינות, יזמות וחדשנות, זכתה להכרה, לא רק בין כתלי החברה, אלא גם בקרב תעשיות ההייטק והמדע, קהילות ההון סיכון והאקדמיה, בארץ ובעולם. ארנה רשמה במהלך הקריירה הארוכה שלה הישגים רבים ומרשימים וזכתה לפרסי הוקרה על פועלה המקצועי והאישי. תמיכתה הבלתי נלאית בקידום הדור הבא של הטכנולוגיה וההון האנושי בתעשייה, כמו גם מחויבותה לקהילה בסביבה בה פועלת החברה, משקפת רק מעט מהתרומה של ארנה להצלחת החברה. אנו נרגיש בחסרונה של ארנה ומאחלים לה הצלחה רבה בפרק הבא של חייה".

במקומה של ברי מונה דן ענבר, סגן נשיא בכיר ב-Dell EMC ומנכ"ל XtremIO, מקבוצת הפתרונות, אשר יכהן מעתה כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל.

"זו החלטה שהתגבשה אצלי כבר זמן מה והגיעה העת ליישמה", מסרה ברי. "אלו היו שבע שנים מרתקות, של עשייה וצמיחה משמעותיות, בהן פעילות הפיתוח בישראל זינקה והטביעה חותמה על הארגון והשוק הגלובליים בהם אנו פועלים. זכיתי לעבוד עם הון אנושי איכותי, שבחר במצוינות והישגיות כדרך חיים מקצועית, ערכים בהם אני דוגלת ואותם קידמתי כל חיי. נהניתי לקדם יוזמות מרתקות בסביבה ארגונית יזמית שמעודדת סקרנות, חדשנות והצבת אתגרים טכנולוגיים, תנאים הכרחיים להתפתחותו של כל ארגון בעידן הדיגיטלי.

"אני פורשת מ Dell EMC, אבל לא פורשת מעשייה בה אבחר לעסוק בקהילה ובתעשייה, לצד יותר זמן איכות עם משפחתי. אני מעריכה מאוד את פועלו של דן ענבר בחברה. הוא היה שותף לדרך, כאיש חזון ומעשה, ואין לי ספק כי לא רק ישמר את שהושג, אלא גם יצעיד קדימה את הארגון על אנשיו המצוינים. אני מאחלת לו הצלחה רבה במילוי תפקידו".