משרד התקשורת דחה בקשת בזק לשיווק הסטינג TV

הורה לבזק בינלאומי להציג בפניו את התוכניות לשיווק חבילת הטריפל המתוכנן שלה בטרם תחל בשיווקו

נדחתה הבקשה של בזק לשווק את סטינג TV מבית yes. משרד התקשורת הודיע על סירוב, כאשר במקביל הוא הורה לבזק בינלאומי, שעתידה לשווק את סטינג TV כחלק מחבילת טריפל, להציג בפניו את השירות בטרם תצא איתו ציבורית. 

הסטינג TV הוא מוצר של yes לשוק הצעיר. מדובר בטלוויזיה אינטרנטית שאמורה להתחרות במוצרים של החברות החדשות שנכנסו לשוק. בבזק התקיימו דיונים כיצד לשווק את המוצר והאם נכון יהיה למכור אותו דרך בזק בינלאומי בנוסף ל-yes. 

yes מתקשה לדחוף את מכירות הטלוויזיה החדשה, ובקבוצה מאמינים שלבזק בינלאומי יש היכולות לעשות זאת, כיוון שהיא - בניגוד לבזק - יכולה למכור חבילות טריפל. עליה לכאורה אין מגבלות של הפרדה מבנית מול חברת האם, ולכן הרעיון הוא שהסטינג TV ישמש כטלוויזיה בטריפל של בזק בינלאומי.

לגבי בזק, משרד התקשורת כאמור לא אישר לה למכור את סטינג TV. המשרד הבין שהמשמעות במכירת סטינג TV על-ידי בזק היא בעצם עקיפה של ההפרדה המבנית, ולכן בשלב הזה הוא לא יאפשר זאת.

הסיבה שהמשרד ביקש לראות את התוכניות של בזק בינלאומי בשיווק הטריפל, היא שהוא רוצה לוודא שאכן מי שישווק את הטריפל תהיה רק בזק בינלאומי, ולא בזק באמצעות כל מיני עסקאות סיבוביות.