חודורוב לעובדי ערוץ 10: אנו בפני תוכנית קיצוצים משמעותית

ממייל ששלח לעובדים הכתב הכלכלי, ששימש עד לאחרונה כיו"ר ועד העובדים בערוץ 10, עולה כי בערוץ נערכים לתוכנית קיצוצים בהיקף של מיליוני שקלים הכוללת פיטורי עובדים

מתן חודורוב / צילום: תמר מצפי
מתן חודורוב / צילום: תמר מצפי

כתב ערוץ 10מתן חודורוב, ששימש עד לאחרונה כיו"ר ועד עובדי הערוץ, שלח היום (ג') מייל לעובדים, שממנו עולה כי הערוץ בדרך לתוכנית קיצוצים משמעותית, "בהיקף של מיליוני שקלים בשנה", שתכלול גם פיטורי עובדים. תוכנית הקיצוצים מבוססת על עבודה כלכלית שהוכנה עבור הערוץ על-ידי חברה חיצונית.

"מנכ"לי הערוץ וחברת החדשות עדכנו אותי כי ייאלצו, על-פי דרישת הדירקטוריון, ליישם תוכנית קיצוצים בהיקף של מיליוני שקלים בשנה, על רקע מצבה הכספי של החברה בפרט וההפסדים בשוק הטלוויזיה בכלל", כתב היום חודורוב לעובדים. 

חודורוב עזב כאמור לאחרונה את תפקידו בוועד העובדים, אך כפי שעולה מהמייל ששלח עד כה, לא נמצא מי שיחליף אותו. "אני חש כי אין לי מנדט להיות שוב שותף לדיונים על תוכנית קיצוצים, שכוללת בין השאר גם פיטורי עובדים, ואף התרשמתי כי אין בכוחי להשפיע באופן משמעותי על היקף הצעדים שינקטו", הוא כתב. "כידוע לכם, הבחירות לוועד בוטלו בתחילת השנה, לאחר שלצערי לא נמצאו מקרבנו מספיק מתנדבים שירתמו לייצג במקומי את העובדים בערוץ 10. אני מאוד מקווה שעכשיו, בעקבות ההתפתחויות, כן תגובש קבוצה שתפעל ביחד כדי לפתוח בדיונים עם ההנהלה".

מאז פיצול ערוץ 2 בנובמבר סובלים שלושת הערוצים, קשת רשת וערוץ 10, מהפסדים כבדים שעל-פי הערכות הסתכמו בכ-50 מיליון שקל (מצרפי) בשלושת החודשים הראשונים לפיצול. לאחרונה פורסם ב"גלובס" כי בשבועות האחרונים נרשמה התקדמות במגעים למיזוג בין ערוץ 10 לרשת, אך נראה כי הדרך להבשלה סופית של המהלך עדיין ארוכה.

מערוץ 10 לא נמסרה תגובה.