ג'וב מהחלומות: לטייל ולבלות בעולם על חשבון חברת התעופה

חברת הלואו קוסט האיסלנדית Wow air מחפשת שני עובדים שיעברו ל-3 חודשים לרייקוויק וממנה ייצאו למסעות לשמונה מיעדי החברה

אם אתם הרפתקנים בנפשכם, הצעת העבודה הזו עשויה להתאים לכם: חברת הלואו קוסט האיסלנדית Wow air מחפשת שני עובדים למשימה הבאה: השניים יצטרכו להעתיק את מקום מגוריהם לבירת איסלנד רייקוויק ל-3 חודשים בתקופה הקיץ, ובמהלכה לצאת למסעות בני 4-2 ימים לשמונה מבין 38 יעדים שהחברה טסה אליהם - כך שתוכלו לסדר לעצמכם גם ביקור מולדת, היות שהחברה טסה גם לישראל.

עוד ברשימת היעדים: פריז, ניו-יורק, סן פרנסיסקו, מילאנו, ברצלונה, ברלין, מונטריאול, שטוקהולם, לונדון ועוד.

נוסף כל כך כוללת המשימה נסיעה ל-4 יעדים לפחות - בתוך איסלנד. בתמורה לכל התענוג הזה תשלם החברה כ-4,500 דולר לחודש.

ויש מטרה לכל המסעות הללו (שכל עלותן משולמת כמובן על-ידי חברת התעופה): בכל אחד מהיעדים יצטרכו העובדים בני המזל לאתר מסעדות מקומיות, אטרקציות לבילוי, אתרי טבע וחיי לילה, להתחקות אחר התחבורה הציבורית ביעד וליצור למעשה מדריך דיגיטלי שיתאים לרוח החברה, כלומר תקציב שיאפשר שהות בעלויות לואו קוסט ביעד, וזאת בהתאם למחירי הטיסות של החברה. המדריכים הדיגיטליים שיפיקו העובדים בכל יעד צריכים לכלול דיווחים מצולמים בווידאו, העלאת סטורי לאינסטגרם ולרשתות חברתיות אחרות ועוד.

המשימה תימשך כ-12 שבועות, והעובד הנבחר יעתיק את מגוריו לאיסלנד לתקופה וממנה ייצא ליעדים השונים בהתאם למשימה. עלויות השהות בבירה האיסלנדית, לרבות לינה ופעילויות, יכוסו על-ידי החברה (ארוחות אינן כלולות בדיל).

הגשת מועמדות היא מגיל 18 ואילך, ודרישות התפקיד כוללות שליטה בשפה האנגלית ורוח הרפתקנית מובנית, לרבות יכולות דיגיטליות (לא מסובכות מדי). המועמדים יצטרכו לצלם את עצמם בווידאו לקליפ בן שתי דקות (באנגלית) ולספר על עיר המגורים שלהם - הסרטון ישמש כהגשת מועמדות לעבודה.

את הסרטון יש לשלוח עד 14 במאי דרך אתר האינטרנט של חברת Wow air. הזוכה המאושר יוכרז ב-18 במאי. המשרה תיכנס לתקופה ב-1 ביוני.

מבחינת החברה, רף הציפיות הוא גבוה. בפרסומיה על הג'וב הנחשק היא הצהירה כי ככל הנראה מדובר בקמפיין השיווק הגדול ביותר שהיא השיקה אי-פעם, כשהדגש הוא על עידוד התיירים להיות יצירתיים וספונטניים - ברוח החברה והאג'נדה שהיא מנסה לשדר.