אחרי ההנפקה: קמפיין טלוויזיוני ראשון לאתר האופנה עדיקה

בקמפיין, שתומך בשיתוף-הפעולה עם חברת  בגדי הים גוטקס, הושקעו לפי ההערכות כ-800 אלף שקל • למרות שמדובר בקמפיין טלוויזיה רחב יחסית, בחברה העדיפו לייצר אותו 'אין-האוס'

רגע אחרי ההנפקה, אתר האופנה עדיקה (Adika) יוצא בקמפיין טלוויזיה ראשון. בקמפיין, שתומך בשיתוף-הפעולה עם חברת בגדי הים גוטקס, הושקעו לפי ההערכות כ-800 אלף שקל.

למרות שמדובר בקמפיין טלוויזיה רחב יחסית, בחברה העדיפו לייצר אותו 'אין-האוס'.

Adika, נציין, יכולים לאפשר לעצמם את הפריבילגיה להפיק קמפיין לבד: אורנה אלוביץ, המכהנת כמשנה למנכ"ל, מגיעה מתחום הפרסום וניהלה את חברת-הבת של מקאן תל-אביב, מקאן בוטיק.

*** גילוי מלא: ניר אינגביר, סמנכ"ל חדשנות ודיגיטל ב"גלובס", הוא חבר דירקטוריון עדיקה.