חברת המיתוג האוטומטי טיילור ברנדס גייסה 15.5 מיליון דולר

הגיוס הובל ע"י קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית • לדברי מנכ"ל טיילור ברנדס יהלי סער, ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה

יהלי סער, מנכ"ל טיילור ברנדס / צילום: אמיר מאירי
יהלי סער, מנכ"ל טיילור ברנדס / צילום: אמיר מאירי

חברת טיילור ברנדס, העוסקת בשירותי מיתוג אוטומטי, השלימה סבב גיוס שלישי בהיקף של 15.5 מיליון דולר. הגיוס הובל על-ידי קרן ה-Growth של פיטנגו וקרן Armat הבריטית. סך כל ההשקעות בחברה עד כה עומד על 20.6 מיליון דולר, כולל השקעות קודמת של קרן Disruptive Technologies L.P של טל בר-נוח וקרן Mangrove Capital Partners.

טיילור ברנדס פיתחה פלטפורמה המספקת שירותי פרסום אוטומטי לעסקים שונים. טווח השירותים שהיא מציעה עובר מעיצוב לוגו ועד קמפיינים של ממש ברשתות החברתיות. כיום טיילור ברנדס משרתת למעלה מ-5 מיליון משתמשים.

לדברי יהלי סער, מנכ"ל החברה, ההשקעה תשמש לגיוס עובדים בישראל ולהמשך פיתוח שירותי החברה.

"עסקים קטנים הם מנוע צמיחה חשוב בכלכלה העולמית", אומר אהרון מנקובסקי, שותף מנהל בקרן פיטנגו. "בעידן הדיגיטלי מיתוג של עסקים הוא קריטי, בפרט של עסקים קטנים ובינוניים. אנו שמחים מאוד לשתף פעולה עם טיילור ברנדס, שמובילה היום את השוק בתחום של שירותי מיתוג אוטומטיים".

"שוק העסקים הקטנים גדל בקצב מהיר, ולכן גם גובר הצורך המהותי בשירותי מיתוג", מסביר אדוראד אולמו מקבוצת Armat. "פוטנציאל הגדילה הוא עצום, ואנחנו גאים להיות שותפים של חברה שהופכת במהירות למובילת שוק".

"טיילור ברנדס מעוניינים לטלטל את המודל הקיים של עולם הפרסום על-ידי אוטומציה של התהליך המיתוג, זה מה שגרם לנו להיות מעורבים בחברה עוד מהשלב הראשון", אמר טל בר-נוח, שותף ב--Disruptive Technologies L.P. "אנחנו מאמינים שכמות הלקוחות המשמעותית שהחברה משכה עד כה והלקוחות הנוספים שיגיעו בעקבות הרחבת פעילותה, מציבים את טיילור ברנדס בדרך להיות תקן הזהב של התחום הזה".

"העז לחלום - זה המוטו של Mangrove, וטיילור ברנדס מוכיחים עד כמה תעוזה היא דבר חשוב", אמר רועי סהר, שותף ב-Mangrove Capital Partners. "מתן שירתי מיתוג לעסקים וארגונים במודל של מנוי מתחדש הוא חלום פרוע שלפני כן לא היה קיים בשוק. כיום לאחר שלחברה יש כבר 5 מיליון משתמשים, אפשר להגיד שהחלום הפך למציאות".

Tailor Brands נוסדה בשנת 2014 על-ידי יהלי, סער מנכ"ל החברה; נדב שץ, סמנכ"ל הטכנולוגיות; ותום להט, סמנכ"ל המוצר. לחברה יש משרדים בתל-אביב ובניו-יורק, והיא הפיקה עד כה מעל ל-100 מיליון חתיכות תוכן פרסומי.