רני רהב תובע 100 אלף ש' מכתב הארץ שכינה אותו "חזיר חניה"

חיים לוינסון פרסם לפני כמה ימים בטוויטר תמונה, ממנה עלה לטענתו כי רכבו של איש יחסי הציבור רני רהב חונה ב"אדום-לבן" • בתביעה נטען כי מדובר ב"עלילה שפלה, חמורה וקשה", שגרמה לרהב ולמשרדו "נזק תדמיתי חמור בהיקף חסר תקדים"

רני רהב / צילום: סיון פרג'
רני רהב / צילום: סיון פרג'

איש יחסי הציבור רני רהב הגיש היום (ב') תביעת לשון הרע על סך 100 אלף שקל נגד עיתונאי "הארץ", חיים לוינסון. התביעה מתייחסת לציוץ שהעלה לוינסון לפני כמה ימים בטוויטר, בו כתב: "חזיר החניה רני רהב הגיע כעת לפגישה בבניין אטריום ברמת-גן. חשבתם שיחנה כחוק? שם את האוטו באדום לבן ב(רחוב) ז'בוטינסקי, מפריע לכל האוטובוסים לנסוע".

בתביעה, שהוגשה באמצעות משרד אריאל שמר, נכתב כי הפרסום של לוינסון הוא בגדר "עלילה שפלה, חמורה וקשה אודות התובע", וכי הוא מציג אותו "באופן שקרי, מכפיש ומבזה".

רהב טוען באמצעות עורכי דינו כי לוינסון ידע שהרכב החונה באדום-לבן, שתמונתו פורסמה על-ידו בטוויטר, אינו שייך לרהב, וכי הפרסום נעשה "בזדון, בחוסר תום-לב קיצוני תוך רמיסת שמו הטוב (של רהב)".

לפי כתב התביעה, לוינסון פנה לרהב טרם הפרסום ושאל אותו האם הוא חונה בניגוד לחוק בכניסה לבניין אטריום ברמת-גן. רהב השיב לו כי "הרכב אינו שלו, ולא היו דברים מעולם", ולמרות זאת לוינסון בחר "להתעלם מהעובדות לחלוטין" ולפרסם לצד תמונתו של רהב "תמונה של רכב אשר אינו שייך לו".

רהב טוען כי בעקבות הפרסום נגרם לו ולחברת יחסי הציבור שלו "נזק תדמיתי חמור בהיקף חסר תקדים המחייב גם תשלום פיצויים עונשיים, פיצויים מוגברים ופיצויים לדוגמה".

לוינסון מסר היום ל"גלובס": "תגובתי תימסר במקום ובמועד שאמצא לנכון".