חברת רמי לוי שיווק השקמה וקבוצת הדקה ה-90 מקימות מיזם תיירות שמתיימר לספק שירותי תיירות בתנאים מועדפים לחברי מועדון הלקוחות של רשת רמי לוי.
במסגרת שיתוף-הפעולה תפעיל הדקה ה-90 אתר תיירות ייעודי לחברי הרשת, בו יוצעו דילים למלונות בארץ, חבילות אירוח בחו"ל, טיולים מאורגנים, טיסות מוזלות וכדומה. ספקית השירותים המובילה במסגרת שיתוף-הפעולה תהיה חברת ישראייר.
פרט לאתר תפעיל הדקה ה-90 מוקד טלפוני, ממנו ניתן יהיה לבצע הזמנות, ובמקביל ניתן יהיה להזמין חלק מהחופשות גם בסניפי רמי לוי עצמם.
בהודעה על שיתוף-הפעולה נמסר כי הוא נוצר במסגרת התוכנית האסטרטגית של רמי לוי שיווק השקמה לחזק את מועדון הלקוחות שלו, להגדיל את כמות מחזיקי כרטיס האשראי וכפועל יוצא את היקף הסליקה בכרטיסי אשראי; אולם בשלב זה השימוש בכרטיס האשראי לא יהיה תנאי לקבלת ההטבות, זאת למרות שההטבות עצמן הן לחברי המועדון בלבד.
רמי לוי, בעלי רשת שיווק השקמה, מסר בתגובה כי "התרחבות לענף התיירות הוא הישג משמעותי, באמצעותו אנו שואפים להעניק לקהל לקוחותינו את סל המוצרים הרחב והאיכותי ביותר, וכך אנו פועלים מאז הקמת הרשת. גם בענף זה החלטנו להיכנס ולהשפיע לטובת הצרכן ולאפשר לאזרחי ישראל ליהנות מחופשה במחירי רמי לוי, שלא באים על חשבון איכות ושירות".
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.