"בשבילה גיבורים עפים" של קשת כובשת את טבלת הרייטינג

הדרמה המקורית של קשת המריאה למקום הראשון בטבלה השבועית, במקביל להמשך הדעיכה של "האח הגדול" ברשת • שבוע חזק יחסית לערוץ 10

"בשבילה גיבורים עפים" / צילום: ניתאי נצר
"בשבילה גיבורים עפים" / צילום: ניתאי נצר

הדרמה "בשבילה גיבורים עפים" היא התוכנית הנצפית ביותר של השבוע, גם בפרמטר של צפיית בתי-אב וגם בפרמטר של צפיית פרטים בכלל האוכלוסייה - עניין בהחלט לא טריוויאלי לעידן הנוכחי של הטלוויזיה. "גיבורים" עושה זאת לא רק תוך התמודדות ישירה, ראש בראש, מול "האח הגדול" של רשת, אלא גם כשהיא מתמודדת על-פני השבוע מול שורה ארוכה של תוכניות ריאליטי אחרות שהן, לכאורה, הקלף החזק של טלוויזיית הברודקאסט בעידן שבו הצפייה הלינארית הולכת ופוחתת.

הצלחתה של "גיבורים" של קשת - שהפרק המוביל שלה אמנם שודר ללא ברייקים לפרסומות - היא במובנים רבים הקצה השני של האי-התרוממות ואולי אפילו הדעיכה של "האח הגדול" של רשת, שהשבוע, בפרק ששודר מול "ארץ נהדרת", צונח לנתון הנמוך ביותר שלו עד כה - 15.6%, שממקמים אותו במקום החמישי בלבד בטבלת הרייטינג השבועית. גם יחד עם הפרק המוצלח יותר, 18.4% ומקום שלישי, "האח הגדול" רחוק כרגע מלהותיר אפקט דרמטי על הטבלה. רשת כן משפרת מעט עמדות תודות ל"משחקי השף", שמנצחת גם השבוע בשני ימי השידור שלה ומביאה את הערוץ ל-4 תוכניות בטבלה מול 6 של קשת.

בסיכום ממוצע הפריים-טיים השבועי (20:00 עד 23:00), קשת מובילה גם השבוע עם 12.5% מול 10% לרשת, ובזמן שערוץ 10 מטפס לנתון גבוה עבורו של 7.3%. בערוץ 10 יכולים להתהדר בהשקה מוצלחת יחסית של "בייבי בום" עם 10.6% ביום שני, וגם בכך שבשלושה מימי השבוע החולף (שני, שישי ושבת) ממוצע הפריים שלה (20:00 עד 23:00) היה גבוה יותר מזה של המתחרים מרשת. גם "פנים אמיתיות" של אמנון לוי בלטה עם 9.8%.

בשדה הדוקו והתחקירים: הראיון המדובר של ראש המוסד לשעבר, תמיר פרדו, ב"עובדה" של קשת רשם 11.1%, והעונה כולה הסתיימה עם רייטינג ממוצע של 12.7%. בערוץ 10, "הקברניטים" של רביב דרוקר, שהציגה נתונים יפים בשבועות קודמים, נפרדה עם הנתון הנמוך ביותר שלה: 6.2%. 

רייטינג שבועי
 רייטינג שבועי