גוגל | בלעדי

עינת נמש מונתה למנהלת פעילות ישראל בגוגל

נמש, שניהלה ב-3 השנים האחרונות את פעילות גוגל מול סוכנויות הפרסום בישראל, תחליף בתפקיד את רבקה קהת שפרשה בסוף 2016 מבלי שמונה לה מחליף

עינת נמש / צילום: גוגל
עינת נמש / צילום: גוגל

מינוי משמעותי בגוגל ישראל: ל"גלובס" נודע כי עינת נמש מונתה למנהלת הפעילות של השוק הישראלי ותהיה אחראית מעתה לכל הפעילות של החברה גם מול משרדי הפרסום וגם מול המפרסמים. בכך למעשה נכנסת נמש לנעליה של רבקה קהת, שהייתה מספר 2 בגוגל ישראל ופרשה בסוף 2016 מבלי שמונה לה מחליף. 

נמש ניהלה ב-3 השנים האחרונות את פעילות גוגל מול סוכנויות הפרסום בישראל. קודם לכן היא הייתה במשך 7 שנים מנהלת השיווק בקוקה-קולה, שם הייתה חתומה בין היתר על מהלך השמות המפורסם ואסטרטגיית המיחזור, ולפני כן כיהנה כמנהלת שיווק בנסטלה.

הפעילות של גוגל בארץ נחלקת בין שתי זרועות: השוק הישראלי והשוק שיושב בישראל אך מפרסם לחו"ל (אקספורטר). מבחינת ניהול, השוק הישראלי חולק עד עתה לשתי זרועות: סוכנויות הפרסום והמפרסמים.

ב-2015, כחלק מהחלטה אסטרטגית של גוגל להעמיק ולחזק אחיזה בשוק המקומי, הוחלט להגדיר תפקיד של מנהל פעילות ישראל. בגוגל עשו החלטה מושכלת ובמקום לקדם מבפנים מנהל שגדל והתפתח בגוגל (מה שנוטים בדרך-כלל לעשות בחברה), בחרו להביא לתפקיד דמות מתחום השיווק - את רבקה קהת שהגיעה מתפקידים בכירים לא מצד הפלטפורמות הדיגיטליות אלא דווקא מצד המפרסם. הכוונה הייתה להרחיב ולהעמיק את שיתופי-הפעולה על-ידי מינוי ניהולי של פיגורה שדוברת את השפה השיווקית. קהת נשארה בתפקיד פחות משנה, ומאז פרישתה בסוף 2016 כאמור לא מונה לתפקיד מישהו אחר.

קהת הייתה זאת שגייסה לתפקיד את עינת נמשף שהגיעה מתפקיד בכיר בקוקה-קולה. בידיה הופקדה כאמור האחריות על סוכנויות הפרסום. בתקופה האחרונה התנהל סוג של מכרז פנימי בגוגל כדי להכריע מי יקבל את תפקיד מנהל פעילות ישראל, ונמש נבחרה לתפקיד.