שינויים בהוט: יורם מוקדי פורש, חטיבת הלקוחות תתמזג עם השיווק

במקומו של מוקדי ימונה נדב חנין, ששימש כסמנכ"ל השיווק של הוט • מירי לוין, סמנכ"לית חטיבת לקוחות פרטיים, תהיה אחראית גם על השיווק בחברה

יורם מוקדי / צילום: איל יצהר
יורם מוקדי / צילום: איל יצהר

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן בהוט, החליט לפרוש מתפקידו לאחר כעשור בחברה. את מקומו יתפוס נדב חנין, שמשמש היום סמנכ"ל השיווק של החברה, והוא יוגדר כסמנכ"ל התוכן והחדשנות. מירי לוין, סמנכ"לית החטיבה הפרטית, תנהל גם את חטיבת השיווק בחברה. 

מוקדי שימש כסמנכ"ל התוכן של הוט במשך 9 שנים וכסמנכ"ל אסטרטגיה ורגולציה של החברה במשך כשנתיים. מהחברה נמסר כי לזכותו של מוקדי נזקפת הצלחה גדולה בתחום התוכן של הוט וביסוסה כבית של היצירה הישראלית, עם יצירת סדרות ישראליות כגון "עספור", "שבבניקים", "זגורי", "אנחנו במפה", "גולסטאר" ועוד רבות נוספות. 

מנכ"לית הוט, טל גרנות-גולדשטיין, מסרה: "יורם הוא האיש שאחראי להביא לצופה שלנו את הסדרות האהובות עליו, והוא האיש שהפך את הוט לבית של היצירה הישראלית ולביתם של עשרות אלפי יוצרים, שחקנים, מפיקים, במאים ותסריטאים".