דיווחים על תקלה במכשירי פיקסל 3 של גוגל

התקלה, עליה דווח ברשתות החברתיות, גורמת לסמארטפונים של חלק מהלקוחות להתחמם יתר על המידה בזמן הטעינה, ולאחר מכן לבצע כיבוי ספונטני • גוגל עדיין לא פרסמה הודעה רשמית הנוגעת לעניין

תקלה במכשירי הדגל של גוגל שהושקו בחודש שעבר, פיקסל 3, גורמת לסמארטפונים של חלק מהלקוחות להתחמם יתר על המידה בזמן הטעינה, ולאחר מכן לבצע כיבוי ספונטני. תלונות לגבי התקלה עלו ברשתות החברתיות רדיט וטוויטר, בסרטוני יוטיוב, וגם בפורומים של תמיכה למשתמשי פיקסל. מהתלונות עולה כי ככל הנראה מה שגורם לחימום היתר הוא ניסיון לבצע פעולות שונות בזמן שהטלפון מחובר לטעינה, כשפעולה נפוצה שעלתה ברבים מהדיווחים הייתה קיום שיחות וידאו.

לפי דיווחי המשתמשים, במקרים של חימום יתר הם מקבלים התראה שמודיעה להם כי "הטלפון מתחמם" וכי חלק מהפיצ'רים יוגבלו בזמן שהוא מתקרר. לאחר הופעת ההודעה, קצב הטעינה יהפוך לאיטי בהרבה, ובמקרים מסוימים אחוזי הסוללה אף ירדו למרות שהטלפון בטעינה. בחלק מהמקרים לאחר אותה האטה התקלה אכן תיפתר, אך במקרים אחרים היא תוביל לכיבוי המדובר, שלפניו תופיע הודעה נוספת - "הטלפון מבצע כיבוי בשל החום".

גוגל עדיין לא פרסמה הודעה רשמית הנוגעת לעניין ומציעה עבורו פתרון. למרות שהסמארטפון הושק רק לאחרונה, הוא סבל מאז מבאגים רבים, ביניהן בעיות שמשתמשים חוו בשמירת תמונות, תקלות ניהול זיכרון ואף הופעה של מגרעת שנייה במכשיר.