עוד לא רכשתם כרטיס לגמר הליברטדורס במדריד? המחירים בינתיים ירדו

לידיעת אהדי הכדורגל: מרגע שהוחלט כי הגמר המתוקשר בין שתי הקבוצות מארגנטינה, בוקה וריבר, יתקיים במדריד, זיהו המשווקים את ההזדמנות שנוצרה, והם מציעים חבילות למדריד הכוללות את המשחק המתוקשר • גם הישראלים לא מפספסים את ההזדמנות, ומי שהמתין – הרוויח, היות שמחירי החבילות כבר הספיקו לרדת

אוהדי בוקה ג'וניורס / צילום: רויטרס
אוהדי בוקה ג'וניורס / צילום: רויטרס

איך קשור גמר הליברטדורס לאוהדי הכדורגל הישראלים? מרגע שהוחלט כי הגמר המתוקשר בין שתי הקבוצות מארגנטינה, בוקה וריבר, יתקיים במדריד, זיהו המשווקים את ההזדמנות שנוצרה, והם מציעים חבילות למדריד הכוללות את המשחק המתוקשר. גם הישראלים לא מפספסים את ההזדמנות, ומי שהמתין - הרוויח, היות שמחירי החבילות כבר הספיקו לרדת:

באיסתא ספורט חבילה שכללה כרטיסים למשחק התחילה בסוף השבוע במחיר של 1,300 אירו, עלתה אתמול (א') לכיוון ה-1,500 אירו, וכעת היא נמכרת ב-850 אירו. הטיסות נערכות דרך טורקיה עם פגסוס, והחבילות כוללת 4 לילות במלון בדרגת 3 כוכבים וכרטיס כניסה למשחק. תוספת למזוודה תעמוד על 60 אירו. 

לדברי שחר היימן, מנהל שיווק איסתא ספורט, "נראה כי לאחר ההכרזה על המשחק שיתקיים בסנטיאגו ברנבאו הייתה התלהבות יתרה בשוק הבינלאומי בתחום הכרטיסים, אשר הצטננה עם הזמן והתיישרה אל מול ציפיות ריאליות יותר של אוהדים אשר יצפו במשחק, בדגש על אוהדים מספרד". 

באתר טיק טיק מציעים חבילה של טיסה למדריד וכרטיס למשחק וחזרה מיד לאחריו (ללא לינה) בטיסה שהוחכרה לשם כך, במחיר של 900 אירו - המחיר לחבילה הזו אתמול עמד על 1,300 אירו.

לפי גבריאל מזרחי, מנכ"ל טיק טיק, המחיר לכרטיס בלבד ירד מ-600 אירו ל-395 אירו (ליציע שמאחורי השער) - הסיבה לדבריו נעוצה בפרסום של המחיר הרשמי הנקוב רק אתמול, כשהחבילות נבנו לפני כן לפי מחיר משוער. יש לזכור כי המשימה של המשווקים הייתה לפעול תחת לחץ הזמן בטווח של פחות מ-10 ימים מרגע ההכרזה שהמשחק ייערך במדריד ועד למועד קיומו.

בטיקטינגו (מבית ספורטס איוונטס 360) המחיר לחבילה בת 3 ימים מ-7 ועד 10 בדצמבר, כולל לינה במלון 4 כוכבים וכרטיסים מאחורי השער, מתחילה ב-1,600 אירו. חבילה זו כוללת טיסה ישירה למדריד עם אייר אירופה.

חשוב לזכור כי יש לבדוק את כל רכיבי החבילה מראש, כולל המלון והמיקום שלו והאם מדובר בטיסה ישירה או לא. הדגש החשוב הוא לבדוק שלא רוכשים כרטיסים מחאפרים ובכף חוסכים עוגמת-נפש מיותרת שמתבררת רק בכניסה לאצטדיון.

ומה יקרה אם האיום של ריבר יתמשש, והיא לא תגיע למשחק? הקבוצה הביעה התנגדות לקיומו של המשחק במדריד ואף איימה כי לא תתייצב אליו. אם המשחק יבוטל רשמית, המשווקים אומרים כי הקונים יקבלו את נגזרת מחיר הכרטיס מתוך החבילה שרכשו.