הישג לרשת: 27.4% רייטינג לפרק פתיחת העונה של "האח הגדול VIP"

בערוץ המתחרה, קשת 12, בחרו שלא להעמיד מול תוכנית ההשקה של "האח הגדול VIP" את אחת מתוכניות הדגל, כדי לא "לבזבז תחמושת" - ושידרו פרק של "המתחזים" עם חיים אתגר, שרשם רייטינג של 14.1%

מנחי "האח הגדול VIP", גיא זוארץ ולירון ויסמן / צילום: מיכה לובטו
מנחי "האח הגדול VIP", גיא זוארץ ולירון ויסמן / צילום: מיכה לובטו

תוכנית ההשקה של "האח הגדול VIP" בערוץ רשת 13 רשמה אמש (מוצ"ש) רייטינג ממוצע של 27.4%. מדובר בנתון גבוה יחסית אך נמוך מעט מהרייטינג הממוצע של העונה הקודמת שעמד על 27.7%.

נזכיר כי משדר ההשקה בעונה הקודמת של "האח הגדול" גם היה ארוך יותר והתפרס על שתי תוכניות, בשונה מהעונה הנוכחית שבה פרק ההשקה הוא אחד בלבד. מאחר שמדובר בעונה יקרה יחסית (שכן האורחים מקבלים תשלום גבוה על כניסתם לבית), היא צפויה להיות קצרה יותר יחסית לעונה רגילה.

אמש הוצגו מתמודדי העונה, שזהותם נשמרה עד עתה תחת מעטה סודיות. ביניהם שי חי, אורי גרוס, עדי ליאון, נטלי דדון, גילי מוסינזון, ויקי כנפו, רומי נסט, אסף גורן, עדן יוחנן, לירן שטראובר, אביבה תבורי, נרי ליבנה, בן זיני, אורלי רביבו והישאם סלימאן.

בערוץ המתחרה, קשת 12, בחרו שלא להעמיד מול תוכנית ההשקה של "האח הגדול VIP" את אחת מתוכניות הדגל, כדי לא "לבזבז תחמושת" בנקודת שיא. מיום רביעי הקרוב יתמודד מול תוכנית "רגילה" של "האח הגדול" פרק ההשקה של העונה החדשה של "ארץ נהדרת", וסביר להניח שצפוי שם קרב מעניין על תשומת-הלב הציבורית.

אתמול מול תוכנית ההשקה שידרה קשת פרק של "המתחזים" עם חיים אתגר, שרשם רייטינג של 14.1%. בסך-הכול נרשם אמש בטלוויזיה המסחרית ערב מצוין עם צפייה מצרפית בשלושת הערוצים של כ-49%.

רייטינג
 רייטינג