עידן רגב, מנהל הקריאייטיב בבאומן, מצטרף כשותף ב-LEAD

הפרסומאי רמי יהודיחה עושה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות

כשנתיים אחרי עזיבת הצלע הקריאטיבית, עושה הפרסומאי רמי יהודיחה מאמץ נוסף לשדרג את הצעת הערך שלו בתחום הקריאייטיב ומצרף למשרד הפרסום LEAD את עידן רגב כמנהל קריאייטיב ראשי במסלול שותפות.

רגב, שמשמש כיום כמנהל הקריאייטיב הראשי במשרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, החל את דרכו במקאן תל-אביב, עבד 5 שנים בבאומן-בר-ריבנאי, עבר לאדלר-חומסקי, שם שימש 3.5 שנים כמנהל קריאייטיב, ומשם חזר לבאומן-בר-ריבנאי.

משרד הפרסום LEAD הוקם בתחילת שנות ה-2000 על-ידי רמי יהודיחה. בתחילת הדרך עסק המשרד בשיווק ישיר ונהנה תוך זמן קצר מגידולים בהיקפיו. שנה וחצי לאחר הקמתו זיהו באדלר-חומסקי, שעסקו באותה תקופה ברכישת משרדים, את הפוטנציאל שיש בו ורכשו 70% ממניות המשרד. העסקה הוכיחה את עצמה כש-LEAD הלכה וצמחה, תוך שהמשרד הופך למשרד פרסום כללי מהשורה.

הרעב של המשרד אמנם הצליח להביא לגידול בהיקפים, אך יהודיחה שאף לייצר פריצת דרך נוספת גם בתוצרים המקצועיים. לכן נבחנו בחודשים האחרונים לא מעט אלטרנטיבות, בהן רכישת משרדים אחרים כגון GPS או צירוף טאלנט קריאטיבי כגון יורם לוי, לו הוצעה שותפות במשרד, אך הוא העדיף לחבור בסופו של דבר לברוקנר-נטע-יער.

בהמשך נמצא הפתרון דווקא בתוך הקבוצה בדמותו של אריאל ברנסון, מנהל ושותף באדלר ברנדס - אף הוא בבעלות אדלר-חומסקי. בין שני המשרדים נעשה מיזוג, אך הרומן עם ברנסון לא שרד הרבה שנים, וב-2017 הוא פרש מהמשרד. מאז ניהל את הקריאייטיב ב-LEAD איש הקריאייטיב זיו המאירי, שיפרוש כעת מהמשרד. 

כאמור, רגב שימש כמנהל קריאייטיב ראשי בבאומן. את מקומו יתפס כעת ירון פרל כמנהל קריאייטיב ראשי של המשרד. פרל עבד במספר משרדי פרסום, ביניהם גיתם ושלמור-אבנון-עמיחי וטיפל בלקוחות כמו שופרסל, קימברלי ובנק הפועלים.

בן מוסקל, מנכ"ל באומן-בר-ריבנאי, אישר את הידיעה ומסר: "מעבר לעובדה שעידן הוא לפני הכול חבר שרכשתי ב-3 השנים שאני פה, הוא אישיות מדהימה, חכם ומקצוען, אהוב על-ידי הלקוחות וכל מי שמכיר אותו. הוא חלק בלתי נפרד מהמורשת ומההצלחות של באומן-בר-ריבנאי, ואני בטוח שהוא יצליח בכל מקום שאליו יפנה". 

רמי יהודיחה אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "LEAD הוא משרד הפרסום הצומח בישראל בשנים האחרונות, וככזה הוא מהווה מוקד משיכה ללקוחות ולמיטב המוחות בתעשייה. הצטרפותו של עידן ל-LEAD היא עוד אחד מהמהלכים שמחזקים את המשרד ומבטיחים ללקוחותינו שנמשיך להוביל אותם לניצחונות שיווקיים".