גרמניה איירליינס המפעילה 14 טיסות שבועיות מתל-אביב השיגה את המימון הנדרש להמשך פעילותה

גרמניה איירליינס נושמת לרווחה: עשרה ימים אחרי שהודיעה כי נקלעה לקשיים מנכ"ל החברה קרסטן באלקה הודיע כי החברה קיבלה התחייבות לתמיכה כספית שתסייע לה בתזרים הדרוש לה בטווח הקרוב • יצוין כי לאורך ימי חוסר הוודאות לו"ז הטיסות התנהל כסדרו, כולל 14 הטיסות שמפעילה החברה מדי שבוע בקווים מתל-אביב

10 ימים אחרי שהודיעה כי נקלעה לקשיים, חברת התעופה גרמניה (גרמניה איירליינס) מודיעה כי הצליחה להשיג את המימון הנדרש להבטחת נזילותה הפיננסית. החברה הודיעה ב-9 בינואר כי היא זקוקה למימון של 20 מיליון אירו שיאפשר לה להמשיך לפעול, וזאת לאור הזינוק במחירי הדלק בקיץ האחרון ושחיקת האירו מול הדולר.

כעת כאמור גרמניה איירליינס נושמת לרווחה - מנכ"ל החברה קרסטן באלקה הודיע כי אתמול (שבת) החברה קיבלה התחייבות לתמיכה כספית שתסייע לה בתזרים הדרוש לה בטווח הקרוב. החברה אמורה לקבל את המימון שנדרש לה להמשך הפעילות בגובה של 15 מיליון אירו בשבוע הבא. בחברה מציינים כי קצב ההזמנות לחודשים הקרובים וללוח טיסות קיץ 2019 גבוה מממוצע בהשוואה לשנים הקודמות מה שיתן לה דחיפה נוספת להמשך. יצוין כי לאורך ימי חוסר הוודאות לו"ז הטיסות התנהל כסדרו, כולל 14 הטיסות שמפעילה החברה מדי שבוע בקווים מתל-אביב.

לישראל נכנסה גרמניה איירליינס המיוצגת על ידי טל תעופה במרץ 2015. כיום היא מפעילה טיסות ישירות מתל-אביב לברלין טגל, דיסלדורף, נירנברג והמבורג. הטיסות מופעלות בשירות מלא (כלומר כולל כבודה ומזון).

גרמניה איירליינס היא חברת תעופה עצמאית שקמה לפני 30 שנה. כיום היא מטיסה כ-4 מיליון נוסעים בשנה ליעדים בטווח טיסה קצר ובינוני. טיסותיה יוצאות מכ-18 נמלי תעופה באירופה ליותר מ-60 יעדים באירופה, צפון אפריקה והמזרח התיכון. לגרמניה איירליינס חברת אחות בשוויץ וחברה בבולגריה, וביחד הן מפעילות כיום צי של כ-37 מטוסים, לגרמניה גם חברת אחזקת מטוסים משלה.