הולך עם הטרנד: ההשקעה של אייל ברקוביץ' במותג קורקינטים שיתופיים נוסף

כדורגלן העבר ובעלי הפועל ראשל"צ נכנס כמשקיע בחברת LEO, מותג קורקינטים ישראלי שייכנס במארס למרחב הציבורי • ברקוביץ' ישקיע במיזם כ-2 מיליון שקל • מי שמחזיקה בעיקר הבעלות ב-LEO היא משווקת הקורקינטים Inokim של האחים כפיר ודרור בן-שושן

מבקיע במגרש של הקורקינטים השיתופיים: אייל ברקוביץ', כדורגלן העבר ובעלי הפועל ראשון-לציון, נכנס כמשקיע בחברת LEO, מותג קורקינטים ישראלי שייכנס בחודש מארס למרחב הציבורי - ראשית בתל-אביב, ברמת-גן ובאילת, וישקיע בו כ-2 מיליון שקל.

LEO תהיה השחקנית הרביעית בתחום הקורקינטים השיתופיים, והיא תצטרף אל המותגים האמריקאים Bird ו-Lime ואל המותג הגרמני Wind שכבר הפכו את תל-אביב למעבדת ניסוי עולמית. 

אייל ברקוביץ' על קורקינט של LEO / צילום: כפיר בן שושן
 אייל ברקוביץ' על קורקינט של LEO / צילום: כפיר בן שושן

המותג LEO שייך ל-4 שותפים. מי שמחזיק בעיקר הבעלות היא משווקת הקורקינטים Inokim שבבעלות האחים כפיר ודרור בן-שושן (70%); שותף נוסף הוא אלעד ורד (20%). היקף ההשקעה של ברקוביץ' כאמור עומד על כ-2 מיליון שקל - השקעה שתעניק לו 5% מהחברה (LEO). השאר נמצא בבעלות משקיעים פרטיים.

החברה מכוונת גם ליציאה מגבולות הארץ ונמצאת במגעים לפריסה של קורקינטים באוסטרליה, בגרמניה, בספרד, ברוסיה ועוד.

עוד בקנה: רעיון להשכרה של אופניים חשמליים וקומפקטיים להשכרה לפי דקה - בתעריף זהה לזה של הקורקינטים (5 שקל לנסיעה ועוד 0.5 שקל לדקה). המיזם הזה צפוי לכבוש את תל-אביב תחילה לקראת האירוויזיון לאור אלפי התיירים שצפויים לפקוד את העיר - ושיוכלו גם לנסוע בחינם - בהנחה שתהיה להם קסדה.

כאן המקום להזכיר גם לרוכב אייל ברקוביץ' כי הרכיבה בקורקינט חשמלי מחויבת בקסדה על-פי החוק, כשהעוברים על החוק חשופים לא רק לסכנה אלא גם לקנס כספי. היות שהחוק החשוב הזה מרחיק את השימוש הספונטני בקורקינט השיתופי, ינסו ב-LEO לפתור את הנושא עם השארת קסדה על כל קורקינט לשימוש הרוכב (כולל כובע חד-פעמי לשים מתחתיה).