כאל מכפילה את השקעתה בתקשורת עם הלקוחות ומשיקה שירות לקוחות בוואטסאפ

ההשקעה של חברת כרטיסי האשראי ב"חדשנות טכנולוגית בשירות ותקשורת אפקטיבית עם הלקוחות" תסתכם השנה בכ-7 מיליון שקל – פי שניים מאשר מ-2018 • המפקחת על הבנקים מתייחסת למהפכה הטכנולוגית-דיגיטלית בענף: "מי שלא ישתנה פשוט לא יהיה"

כרטיסי אשראי / צילום: שאטרסטוק
כרטיסי אשראי / צילום: שאטרסטוק

בעוד שהשלמת עסקת הענק למכירת חברת כרטיסי האשראי לאומי קארד לקרן ורבורג פינקוס מתעכבת, ובמקביל למהלכים שמוביל בנק לאומי במטרה להפריד ממנו את חברת ישראכרט, לפני או אחרי חלוקת דיבידנד ענק של מעל מיליארד שקל, כאל, חברת כרטיסי האשראי הגדולה השלישית, לא צריכה לשנות בעלות וממשיכה ב"עסקים כרגיל". כאל, שבבעלות דיסקונט והבינלאומי ושבניהולו של לוי הלוי, הודיעה כי הכניסה לפעילותה "ערוץ שירות לקוחות באמצעות אפליקציית המסרים WhatsApp".

המהלך מתבצע במסגרת הכפלת היקף ההשקעה של החברה ב"חדשנות טכנולוגית בשירות ותקשורת אפקטיבית עם הלקוחות". היקף ההשקעה שמתוכנן להסתכם ב-2019 בכ-7 מיליון שקל הינו כפול ביחס לסכום שהשקיעה כאל בתחום ביחס ל-2018. בחברה מציינים כי "לקוחות החברה יוכלו לפנות ולהתכתב עם נציג שירות אנושי ללא צורך להתקשר". עוד מוסיפים בכאל כי השירות בערוץ יהיה "שירות מלא וכולל לכלל שירותי החברה" בנוסף למוקד הטלפוני. השירות יוחל בהדרגה בשבועות הקרובים.

המפקחת על הבנקים, ד"ר חדוה בר, אמרה היום בכנס השנתי לדירקטורים, כי "עידן הדיגיטל והאוטומציה שינה את חיינו ואת חיי החברות השונות במשק. חברות מענפים רבים מושפעות ויושפעו מהמהפכה הדיגיטלית-טכנולוגית: בתחום הקמעונאות, התקשורת, התיירות, התעשייה, הרפואה, ובתחום הפיננסים והבנקאות". עוד הוסיפה המפקחת כי "הסיכון הגדול שנוצר לחברות עקב המהפכה הדיגיטלית הוא שמי שלא ישתנה פשוט לא יהיה. בתרחיש קצת פחות חמור, מי שלא ישתנה, יחווה פגיעה משמעותית", ציינה.

בר גם האירה היבטים נוספים ביחס ל"עידן המהפכה התעשייתית הרביעית - המהפכה הדיגיטלית", כשאמרה כי "השינוי שנגזר מהמהפכה הטכנולוגית-דיגיטלית אינו רק טכנולוגי: הוא הוליסטי, ונוגע גם בעובדי החברה וגם בלקוחות החברה".