התור בבית המרקחת יתקצר? סופר-פארם תאפשר הזמנת תרופות מרשם אונליין

הרשת תאפשר החל מהיום הזמנת תרופות מרשם אונליין עם איסוף מהסניף בתוך 3 שעות • בהמשך מקווים ברשת להרחיב את השירות גם למשלוח עד הבית • בשלב זה השירות יינתן רק למבוטחי קופת-חולים מכבי

סוף לתורים בבתי המרקחת? רשת סופר-פארם ממשיכה בצעדים להתמודדות עם המחסור ברוקחים והעומסים בבתי המרקחת, ותאפשר החל מהיום הזמנת תרופות מרשם אונליין עם איסוף מהסניף בתוך 3 שעות. בהמשך מקווים ברשת להרחיב את השירות גם למשלוח עד הבית.

בשלב זה השירות יינתן רק למבוטחי קופת-חולים מכבי, עמה חתמה סופר-פארם על הסכם, ולא בשאר קופות-החולים, אולם ברשת משוכנעים כי גם שאר הקופות יחתמו עמה על הסכמים דומים. "אנו בטוחים שבעתיד כל קופות-החולים יצטרפו לשירות, וכי נוכל אף לנפק תרופות במשלוח ישר עד הבית", מסר היום (ד') יוסי אמיר, סמנכ"ל תפעול בסופר-פארם.

השירות החדש יאפשר לסופר-פארם לייעל את העומסים, אך גם להמשיך ליהנות מתנועת הלקוחות שמגיעים פיזית לסניף בגלל בית המרקחת, ושקונים בדרך גם מוצרים נוספים.

כלל תרופות המרשם יימכרו באיסוף עצמי עם הצגת תעודת זהות או רישיון נהיגה, וזאת למעט תרופות נרקוטיות, תרופות המאוחסנות בקירור והכנות רוקחיות. 

בחודש שעבר השיקה סופר-פארם בניהולו של ניצן לביא פתרון נוסף לעומסים בבתי המרקחת; שירות צ'ט עם רוקח, במסגרתו רוקחי הרשת מעניקים ייעוץ רוקחי ללקוחות באמצעות צ'ט המופעל באתר שלה.