עוד ספין מבית היוצר של נתניהו: הליכוד מגיב לדברי השרה שקד

בהודעה שהוציאה הליכוד הערב נכתב: "נדהמנו מההחלטה של השרה שקד לדחות את בקשת רה"מ נתניהו ולא למסור לו את מסמכי משרד המשפטים שמסייעים לו להוכיח את צדקתו" • שקד: "העברתי את המכתב ליועמ"ש וביקשתי ממנו לענות בהקדם. זו האמת, ודי לספינים"

לאחר ששרת המשפטים, איילת שקד, אמרה היום (ג') כי היא העבירה לטיפולו של היועץ המשפטי לממשלה את פנייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו למסור לו מסמכים ממשרד המשפטים, יצאה מפלגת הליכוד במתקפה על שקד.

בהודעה שהוציאה הליכוד הערב נכתב: "נדהמנו מההחלטה של השרה שקד לדחות את בקשת ראש הממשלה נתניהו ולא למסור לו את מסמכי משרד המשפטים שמסייעים לו להוכיח את צדקתו".

לדברי הליכוד, "לא מדובר בחומר חקירה או חומר מסווג, אלא במסמכים שנמסרו למבקר המדינה ממשרד המשפטים ושמראים שאישורי בזק-yes נעשו כדת וכדין על-ידי כל הרגולטורים, ללא התערבות כלשהי של ראש הממשלה".

עוד נמסר מהליכוד כי "אחרי שלא נתנו לראש הממשלה נתניהו להתעמת עם עדי המדינה נגדו, ואחרי ששללו ממנו את הזכות הבסיסית לממן את הגנתו מול סכומי-עתק שמשקיעים נגדו במשטרה ובפרקליטות מכספי משלם המסים, עכשיו מסרבים לפרסם מסמכים רשמיים של משרד המשפטים שהם אינם חומרי חקירה ושתומכים בהפרכת ההאשמות נגד ראש הממשלה נתניהו".

שקד דיברה מוקדם יותר היום בגלי צה"ל ואמרה כי העבירה את הנושא לטיפול היועמ"ש, כי אין לה התנגדות לבקשה, וכי הנושא מסור לשיקול-דעת שאינו שלה.

יו"ר הימין החדש, שרת המשפטים איילת שקד, מסרה: "ראש הממשלה יודע היטב ששרת המשפטים לא מוסמכת להתערב בעבודת התביעה ובכלל זה בענייניו הפליליים. העברתי את המכתב ליועמ"ש וביקשתי ממנו לענות בהקדם. זו האמת, ודי לספינים".