קרן מוזס, בתו של מו"ל "ידיעות אחרונות", מגיבה לראשונה לחשדות נגד אביה

קרן מוזס, בתו של ארנון (נוני) מוזס, בפוסט בפייסבוק: "לא תצליחו להוציא ממני מילה רעה על מערכת המשפט ועל המשטרה. אותי חינכו שבמדינה דמוקרטית, תפקידה של הרשות השופטת היא אכיפת חוקי המדינה" • "את דעתי על תגובת האדם שמכפיש בכל הזדמנות את הגופים והאנשים שבראשם הוא עומד, אשמור לעצמי"

ארנון (נוני) מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות" / צילום: רוני שיצר
ארנון (נוני) מוזס, מו"ל "ידיעות אחרונות" / צילום: רוני שיצר

קרן מוזס, בתו של מו"ל "ידיעות אחרונות" ארנון (נוני) מוזס, הגיבה אמש לראשונה, בעמוד הפייסבוק שלה, לכתב החשדות שפרסם ביום חמישי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט בתיקי נתניהו, במסגרתו המליץ, בין היתר, להעמיד לדין את מוזס האב בגין הצעת שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו, בכפוף לשימוע. וכך כתבה מוזס:

"לכל העיתונאים שהתבלבלו ב'ילד/ה של' כשהתקשרו לבקש את תגובתי (אני בטוחה שהתגובה של הבן של הרבה יותר פיקנטית משלי...), ולכלל האנשים שיש להם דעה כזו או אחרת על אבא שלי עם או מבלי להכירו - הנה תגובתי.

"לא תצליחו להוציא ממני מילה רעה על מערכת המשפט, על המשטרה או על אף אדם שמנסה לעשות את עבודתו. אותי חינכו שבמדינה דמוקרטית, תפקידה של הרשות השופטת היא אכיפת חוקי המדינה. אני סומכת ומאמינה במערכת המשפט שתעשה את עבודתה בצורה הנאמנה והטובה ביותר. גם אם וכאשר נעשות טעויות. זה חלק מהחיים. וגם אם יש לי דעות חלוקות על התנהגות והתנהלות מסוימת של נציגי החוק, אני מבינה שאנחנו חיים במדינה בדמוקרטית, ושזו המציאות. את דעתי על תגובת האדם שמכפיש בכל הזדמנות את הגופים והאנשים שבראשם הוא עומד, אשמור לעצמי.

"מי שמכיר אותי, אבל באמת מכיר, יודע שאבא שלי הוא האבא שכל ילד חולם שיהיה לו, ושכל הורה משתוקק להיות. אחיי ואני יכולים להעיד כי בתוך כל הטירוף הזה שנקרא החיים, אבא שלי תמיד דאג להיות לפני ומעל הכול אבא. ועבורי, זה אומר הכול. אני אוהבת אותך, מעריצה אותך על ההורה שאתה, ויודעת שאתה חזק מכל משוכה שתיתקל בה.

"וליקירינו שמשום מה דואגים לשלומנו, אנחנו בריאים. מה צריך יותר? שבוע מבורך לכולם". 

נזכיר כי הפרק שעוסק בתיק 2000 בכתב החשדות נגד נתניהו, מונה עשרות סעיפים שמהם עולה מסכת של קשרים עמוקים בין נתניהו לבין מוזס. בכתב החשדות מצוין כי נתניהו חפץ לשפר את אופן הסיקור שלו ושל משפחתו בקבוצת "ידיעות אחרונות", במיוחד בתקופה של מערכת בחירות; ומוזס רצה להביא להטלת מגבלות על עיתון "ישראל היום", כדי לשפר את מצבו הכלכלי. אלא שנתניהו לא ביקש רק להיטיב עם עצמו על-פי החשד אלא גם לפגוע במתחריו הפוליטיים, ובמיוחד עם נפתלי בנט ומשה כחלון, וקיים על כך שיחות מפורשות עם נוני מוזס.

***  חזקת החפות: ההליכים המשפטיים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, ארנון (נוני) מוזס ויתר החשודים בתיקי נתניהו מצויים בשלבים מקדמיים. כל החשודים מכחישים את המיוחס להם, הם עומדים בפני הליכי שימוע שלפני הגשת כתב אישום, ועומדת לזכותם חזקת החפות.