רשת מחסני השוק עוזבת את ישראכרט: חתמה על הסכם עם MAX

כרטיס האשראי כולל גם את סניפי רשת הקואופ, עמה הושלם המיזוג בשבוע שעבר • מנכ"ל מחסני השוק, שלום נעמן: "אנו צופים כי מהלך זה יוביל לגידול משמעותי במועדון הלקוחות ובהיקפי המכירות במהלך 2019"

רשת מחסני השוק, הרוכשת של רשת הקואופ הקורסת, חתמה על הסכם להשקת כרטיס אשראי חדש עם MAX, לשעבר לאומי קארד. הכרטיס יקנה הנחות בלעדיות בחנויות ובאתר הרשת, כולל בסניפי הקואופ, ויאפשר צבירת נקודות על קניות בסניפי הרשתות.

בכך מצטרפת מחסני השוק למועדון אשראי משמעותי נוסף של MAX שבשליטת קרן ורבורג פינקוס, השייך לקבוצת קמעונאות האופנה פוקס תחת השם "דרים קארד". 

נציין כי עד היום למחסני השוק היה מועדון כרטיסי אשראי בשיתוף עם ישראכרט. כעת, כאמור, חתמה החברה על הסכם חדש עם MAX, וזאת לתקופה של כ-7 שנים.

בשנה הראשונה, כך מבטיחים היום (א') במחסני השוק, הכרטיס יהיה פטור מתשלום דמי כרטיס ויעניק הטבות ומבצעים הן ללקוחות מחסני השוק והן ללקוחות קואופ.

לפי מחסני השוק, מועדון הלקוחות של הרשת מונה כיום כ-300 אלף לקוחות. שלום נעמן, בעלים ומנכ"ל של רשת מחסני השוק, מסר היום: "אנו צופים כי מהלך זה יוביל לגידול משמעותי במועדון הלקוחות ובהיקפי המכירות במהלך 2019".

עוד מסרה החברה כי "הרשת עתידה להרחיב משמעותית את הנוכחות שלה באזורים בהם לא הייתה פעילה בעבר, כדוגמת השרון, ירושלים והסביבה".

להערכת מחסני השוק, המיזוג עם רשת הקואופ, שהושלם בשבוע שעבר, הפך אותה לרשת החמישית בגודלה בישראל. עם זאת, נציין כי ישנן רשתות קמעונאות מזון נוספות שאינן ציבוריות, ומחזור המכירות שלהן פרטי ואינו גלוי לציבור.

רשת מחסני השוק נוסדה ב-1996 ומונה 66 סניפים. לאחרונה רכשה הרשת את רשת קואופ שנקלעה להקפאת הליכים, לאחר שהגיעה לחובות בהיקף של כ-200 מיליון שקל. מחסני השוק נמצאת בבעלות ובשותפות שווה בין משפחת נעמן מבאר-שבע לבין משפחת כהן מנתיבות. 

רון פאינרו, מנכ"ל מקס מבית לאומי קארד, הוסיף: "אנו מאמינים שזה מנוע צמיחה נוסף עבורנו, שיאפשר לנו להגדיל את בסיס הלקוחות שלנו בצורה משמעותית".