דורון שניר, מנהל המחלקה המסחרית בקשת, פורש אחרי 20 שנה

שניר הקים וניהל בשנים האחרונות את מחלקת השותפים המסחריים ובמסגרת זאת הוביל שורת שותפויות מסחריות ועסקיות

בנין חברת קשת, רמת החייל / צילום: תמר מצפי
בנין חברת קשת, רמת החייל / צילום: תמר מצפי

אחרי 20 שנה: דורון שניר, מנהל המחלקה המסחרית בקשת, פורש מתפקידו. שניר הקים וניהל בשנים האחרונות את מחלקת השותפים המסחריים בקשת, ובמסגרת זאת הוביל שורת שותפויות מסחריות ועסקיות. בשנה האחרונה ניהל גם את הפיתוח העסקי והמסחרי של אפליקציית easy, ניהל את הפיתוח העסקי המשולב של קשת ו-mako ואף כיהן כחבר דירקטוריון מטעם קשת.

שניר החל את דרכו בקשת בשנת 2000 במערך השיווק והמכירות, ומאז מילא שורה של תפקידים מגוונים: בשנים הראשונות הקים וניהל את המחלקה המסחרית וכן ניהל עסקאות ששילבו לראשונה את קשת ו-mako. בהמשך שימש כסמנכ"ל השיווק בערוץ 24 בעת מעבר הערוץ לקבוצת קשת והיה אחראי על המכירות של הערוץ. 

שניר מסר היום (ג'): "אחרי כמעט שני עשורים, אני יוצא לחפש אתגרים חדשים. קבוצת קשת הייתה עבורי מגרש משחקים מדהים ליצירתיות ולניסיונות פורצי דרך, בנקודת החיבור שבין מסך הטלוויזיה, הדיגיטל והפן המסחרי".

צביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, מסר: "אני מבקש להודות לדורון מעומק הלב על שותפות וחברות רבת-שנים. יכולותיו, ערכיו וכישרונו הובילו את המחלקה המסחרית למצוינות ולהישגים יוצאי דופן. דורון ידע לזהות שינויים טרם זמנם והשכיל לפתח כלים ודרכים יצירתיות להתמודדות בעולם התחרותי והמשתנה במדיה - משיווק ואסטרטגיה ועד ניהול, מכירות וחשיבה עסקית. ברמה האישית אני סמוך ובטוח על היכולות של דורון להתפתח למקומות חדשים ומרגשים".