קבוצת האופנה בריל רכשה את השליטה באתר למכירת נעליים תמורת מיליון שקל

בריל רוכשת את השליטה באתר RUNY מידי חברת או.די.אס • במסגרת הסכם הרכישה יקימו השתיים חברה-בת חדשה משותפת, ואילו המוכרים ימשיכו להחזיק במניות המיעוט בפעילות • השלמת העסקה מותנית בהתקיימות מספר תנאים מתלים בתוך 45 יום

קבוצת קמעונאות האופנה בריל חתמה על הסכם לרכישת השליטה באתר מקוון למכירת נעליים בשם ראני (RUNY) מידי חברת או.די.אס. בריל תשלם מיליון שקל עבור רכישת 80% מפעילות אתר המסחר המקוון מהשותפים אוהד שינה, המייסד, וערן ניסן, בעלי חברת מחסני הנעלה, שהחזיקו באו.די.אס בשותפות שווה של 50% כל אחד.

במסגרת הסכם הרכישה יקימו השתיים חברה-בת חדשה משותפת, ואילו המוכרים ימשיכו להחזיק במניות המיעוט בפעילות (20%). שינה, מייסד האתר, ימשיך בניהול הפעילות של RUNY. בהודעה לתקשורת שנלוותה לדיווח לבורסה מפרטת בריל כי לאתר הנרכש מחזור פעילות שנתי של כ-5 מיליון שקל.

השלמת עסקת רכישת הפעילות מותנית בהתקיימותם של כמה תנאים מתלים בתוך 45 יום, לרבות השלמת בדיקת נאותות בקשר עם הפעילות הנרכשת; קבלת הסכמת משכירי נכסים; וחתימה על הסכם עם ספק שירותי קידום ושווי מדיה שחברת או.די.אס פועלת בשיתוף עמו בהפעלת את הסחר המקוון, ושכחלק מהסכם הספק, יעביר לידי החברה-הבת את כל זכויותיו, ככל וכפי שקיימות, בקשר עם הפעילות הנרכשת.

הרכישה הנוכחית מתבצעת לאחר שקבוצת בריל  הקימה לפני כשנה את אתר הנעלים סטפ אין (Step In), שהצטרף לאתר הסחר של מותגים נוספים של הקבוצה, נאוטיקה וטימברלנד, גלי, לי קופר וניין ווסט.

קבוצת בריל תעשיות נעליים נסחרת בבורסה ונחשבת כיום לאחת מהקבוצות הגדולות בישראל בתחום ההנעלה והאופנה. הקבוצה פועלת בייצור, יבוא, רכש ושיווק קמעונאי של נעליים, ביגוד ואביזרי אופנה אחרים. הקבוצה מפעילה למעלה מ-200 חנויות ברחבי הארץ, בניהם את רשת Nine West, רשת Gali, רשת Solog, רשת Lee cooper ורשת Show off. כמו כן, היא מייבאת ומשווקת לישראל מותגים בינלאומיים כמו Guess, Marc Fisher, Easy Spirit, Anne Klein, Kendall& Kylie, Hush Puppies ואחרים.