בזכות רותם סלע? הפרסומת של טורנדו - הזכורה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1% • הפרסומת האהובה ביותר בשבוע החולף היא של 9 מיליון, בעיקר בקרב גילאי 35 ואילך

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של טורנדו בכיכובה של רותם סלע, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב. עם זאת, שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-25% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 8.1%.

הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא זו של 9 מיליון עם הפרזנטורית שני כהן, שנעשתה באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב. לפי נתוני גיאוקרטוגרפיה, האהדה לפרסומת גבוהה יותר בקרב גילאי 35 ואילך, כאשר שיעור האהדה לפרסומת גבוה בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 21.7%.

מפילוח של נתוני גיאוקרטוגרפיה עולה כי האהדה לקמפיין הוט עם גל גדות, "יש לנו המון סיבות להתגאות", גבוהה יותר בקרב נשים בגילאי 18-54. 

הקמפיין של אלקטרה, שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי & ורשבסקי, הוא המושקע ביותר תקציבית עם היקף של 1.1 מיליון שקל. 

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 491, זאת לעומת 501 בשבוע שעבר. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-32.5 מיליון שקל, זאת לעומת 34.9 מיליון שקל בשבוע שעבר.