העסקה למכירת מניות השליטה בביקום צפויה להיחתם בשעות הקרובות

מוקדם יותר היום אישרו מחזיקי אג"ח ג' של ביקום את העסקה ברוב גדול • קודם לכן נתנו את הסכמתם גם נאמן אגח ב' של ביקום ונאמני שתי סדרות האג"ח של חברת האם אינטרנט זהב • סה"כ צפויים הרוכשים להשקיעה כ-485 מיליון שקל ברכישת השליטה בביקום

העסקה למכירת מניות השליטה בחברת ביקום לידי קרן סרצ'לייט ודוד פורר מתוכננת להיחתם בשעות הקרובות, לאחר שמוקדם יותר היום (ב') אישרו מחזיקי אג"ח ג' של ביקום את העסקה ברוב גדול. באספת המחזיקים שהתקיימה היום זכתה הצעת ההשקעה של סרצ'לייט ופורר לרוב של יותר מ-80 אחוזים, לאחר שחברת הראל הצטרפה לתומכים והצביעה בעד קיום העסקה.

בעקבות הרוב הגדול נתן נאמן אג"ח ג' את הסכמתו לחתימת העסקה. קודם לכן נתנו את הסכמתם גם נאמן אגח ב' של ביקום ונאמני שתי סדרות האג"ח של חברת האם אינטרנט זהב.

על העסקה יחתמו נציגי קבוצת סרצ'לייט-פורר וכן מנהלי ביקום ואינטרנט זהב. בנקי ההשקעות אופנהיימר את ומגדל יצגו את אינטרנט זהב וביקום בעסקה.

במסגרת העסקה, ירכשו סרצ'לייט ופורר את מניות השליטה בביקום מידי אינטרנט זהב, ובמקביל יזרימו הוא וביקום כנגד הקצאת מניות. סה"כ צפויים הרוכשים להשקיעה כ-485 מיליון שקל ברכישת השליטה בביקום, ששולטת בבזק.

לאחר החתימה יחלו שני תהליכים במקביל: במסגרת התהליך הראשון שאמור להימשך כחודשיים, יגישו החברות בקשה לביהמ"ש לאישור העסקה בדרך של הסדר חוב; במקביל, יגישו סרצ'לייט ופורר למשרד התקשורת בקשה לקבלת היתר שליטה בבזק. תהליך זה אמור לקחת כארבעה חודשים ובסיומה יוכלו הצדדים להשלים את העסקה.