פודקאסט לשבת | פודקאסט

מריח כמו שנות ה-90: הכול אותו דבר, רק הרדיו השתנה

שבת מנוחה היא זמן נהדר להאזין להסכתים נהדרים • בין הים לבריכה ובין העוף לג'חנון, שימו אוזניות באוזניים ותיהנו מתוכן מעניין וייחודי • פודקאסט לשבת • האזינו

בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי
בנימין נתניהו, פודקאסט לשבת / עיבוד תמונה: אפרת לוי

גלובסטוק | כך נולד ספין ביטול הבחירות

המערכת הפוליטית בנויה מספינים. זה ברור לכולם. אך איך נולד ספין ביטול הבחירות ביום שלישי בערב? האם פוליטיקאי יכול לשרוד ללא ספין? טל שניידר, הכתבת הפוליטית של "גלובס" ורועי ברק, מנהל מערכת החדשות עושים סדר בבלאגן.

האזנה חובה לפני ארוחת שישי. כי יש בחירות ואמא מתלבטת

הצוללת | מסיבת משטרה

גם מי שאינו מתעניין בסצנת הטראנס, יכול לזהות פרקטיקה מדאיגה ומוכרת של המשטרה, שמשמשת עכשיו גם לביטול אירועים המוניים מסוימים: שימוש במידע מודיעיני מסווג, שמוצג לבית המשפט במעמד צד אחד ואינו מאפשר למארגנים להתגונן. שחר סמוחה צלל לתוך סצנת המסיבות וניסה להבין האם המשטרה שמה למטרה לחסל את סצנת הטרנאס.

פודקאסט שעושה חשק לרקוד בטבע

גלובסטוק | איך בלאק קיוב קשורים לחשיפת נכסי פישמן?

השבוע פורסם ב"גלובס" כי בבקשה של הנאמן לנכסי אליעזר פישמן, לשעבר בעלי "גלובס", נחשפה טענה שלפיה איש העסקים ובנו הזרימו 75 מיליון שקל להום סנטר ע"י מארג הסכמים פיקטיביים. אלה לוי-וינריב ומתן ברניר, כתבי המשפט של "גלובס", מנסים להבין האם פישמן הבריח נכסים למשפחתו לאורך שנים. ואיך חברת הריגול התעשייתי "בלאק קיוב" קשורים לכל זה?

מרתק.

חזית המדע | מכורים למזגן

חם בחוץ ואתם מתעקשים להישאר בבית? מפחדים לצאת לשמש בחוץ? אתם כנראה מכורים למזגן. גלי וינריב וקולה המלטף עם עוד סיפור מפתיע על הטבע שלנו, מסבירה לנו אילו מחירים אנחנו משלמים בשביל להרגיש צוננים.

אזהרה: ההאזנה גורמת לכיבוי המזגן

קטע כלכלי | האיום האיראני - חלק א'

האם רציונלי להתחמש גרעינית? מצד אחד, ברור שכן, כך נוכל לשמור על הרתעה; מצד שני, האויבים יתחמשו גם הם, וסכנת הפיצוץ תגדל . בימים שצ'רנוביל חוזרת לכותרות, ובמפרץ הפרסי מנשבות רוחות מלחמה, ד"ר אושי שהם-קראוס מסביר לנו איך הפכה המלחמה בגרעין האיראני לטרגדיה של נחלת הכלל. חלק ראשון מתוך שלושה, ולנו נותר להמתין לשני הפרקים הבאים.

פודקאסט פצצה

■■

מערכת "גלובס" מציעה להאזין לפודקאסט שבחרתם עם אוזניות במהלך ריצה, בחיבור למערכת השמע בזמן הנהיגה או על ספיקר בזמן טיגון שניצלים והכי טוב: ללחוץ על כפתור Follow או סאבסקרייב באפליקציות הפודקאסטים השונות, כדי שלא תפספסו עוד פרק נהדר מבית היוצר של "גלובס".