אופנה | בלעדי

בעלי מקס סטוק הוא האיש מאחורי רשת האופנה המוזלת DMF

ל"גלובס" נודע כי אבן צ'ארלס ניומן, מבעלי מקס סטוק, הוא האיש שעומד מאחורי רשת קמעונאות האופנה המוזלת DMF שנפתחה לאחרונה בישראל

DMF / צילום: DMF ראשון-לציון, עיבוד: טלי בוגדנובסקי
DMF / צילום: DMF ראשון-לציון, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

אבן צ'ארלס ניומן, מבעלי מקס סטוק, הוא האיש שעומד מאחורי רשת קמעונאות האופנה המוזלת DMF שנפתחה לאחרונה בישראל - כך נודע ל"גלובס".

ניומן, שעלה לישראל מאוסטרליה, הוא שותפו של אורי מקס לאקזיט ממכירת רשת מקס סטוק: לפני כשנתיים אייפקס ישראל, בניהולה של זהבית כהן, רכשה מידי השותפים ניומן ומקס 55% מרשת הדיסקאונט לפי שווי של 300 מיליון שקל. כעת הוא מבקש לשחזר את אותה הצלחה גם בתחום האופנה.

בתחילת יוני הקים ניומן (40) בישראל יחד עם שותפים נוספים מדרום אפריקה ומאוסטרליה שתי חנויות ברשת (DMF (Discount My Fashion. עד כה פתחה הרשת סניף אחד ברחוב משה בקר ראשון-לציון, והשני אמור להיפתח ברמת-גן, במתחם שמול קניון איילון. ההבטחה: מוצרי ביגוד והנעלה של מותגים בינלאומיים מוכרים ב"הנחה של עד 80% ממחיר השוק המומלץ".

"גלובס" פנה לרשת החדשה כדי להבין מי עומד מאחורי הפעילות, אולם יחסי הציבור של החברה טענו כי הבעלים מעוניינים להישאר עלומי-שם, ומסרו כי "הוא אדם פרטי שאינו מחפש חשיפה". גם לאחר הבירור שביצענו והבקשה לתגובה, בחברה ביקשו מ"גלובס" שלא לחשוף את שמו של ניומן בהקשר של הרשת. לא ברור מדוע ניומן מבקש להסתיר את מעורבותו ברשת.

בחברה אמרו כי DMF היא רשת אופנה שפועלת בדרום אפריקה משנת 2014, שם היא מפעילה שבע חנויות בלבד. לדבריהם, הרשת מתבססת על המודל של ענקית המותגים המוזלים האמריקאית TJMaxx, שמוכרת מותגים מובילים בהנחות מפליגות.

בחברה סירבו למסור את היקפי הפעילות של הרשת בחו"ל, אך ציינו כי בניגוד לקניינים מסורתיים בתחום האופנה, שרוכשים קולקציות ממפעלים או מספקים חודשים מראש, DMF מחפשת פריטי אופנה ממותגים בהנחות מיוחדות ורוכשת מלאי עודפים ענקיים ישירות מקמעונאים, ספקים ויצרני מותגים.