אופנה | בלעדי

עזריאלי או קסטרו: מי תביא לישראל את ענקית בגדי הספורט לולו למון

לולו למון, ענקית בגדי היוגה והפילאטיס הקנדית, בוחנת הקמת פעילות בישראל ונמצאת השבוע בסבב פגישות בארץ עם שחקניות בענף

ענקית בגדי היוגה והפילאטיס לולו למון. בדרך לישראל? / צילום: Lucy Nicholson, רויטרס
ענקית בגדי היוגה והפילאטיס לולו למון. בדרך לישראל? / צילום: Lucy Nicholson, רויטרס

לולו למון, ענקית בגדי היוגה והפילאטיס הקנדית, בוחנת הקמת פעילות בישראל ונמצאת השבוע בסבב פגישות בארץ עם שחקניות בענף - כך נודע ל"גלובס". ככל הידוע מדובר על סבב פגישות עם ענקית הנדל"ן המניב עזריאלי שבשליטת דנה עזריאלי. אלה מצטרפות לפגישה שקיימה הרשת עם קבוצת קמעונאות האופנה קסטרו-הודיס וחברות נוספות.

הנציג שנחת בישראל בתחילת השבוע הוא סטפן ספנסר, מנהל פיתוח החנויות והנדל"ן של לולו למון, והוא צפוי לשהות בישראל עד היום (ג') בערב. בעזריאלי ובקסטרו סירבו להגיב לדברים.

בינתיים בישראל אין נוכחות פיזית למותג לולו למון, חברה שכבר שווה 23 מיליארד דולר וצוברת תאוצה בהתרחבות בארה"ב ובאירופה. עם זאת, פריטים בודדים נמכרים ביבוא מקביל באתר האי-קומרס טרמינל איקס. כיום האתר הרשמי של לולו למון לא מאפשר שליחת מוצרים לישראל, וגם פלטפורמות מסחר מקוון דוגמת אסוס לא מחזיקות מוצרים של הרשת.

בראיון שנתן לפני כשנה לאתר CBRE, פירט סטפן ספנסר, הנציג של החברה שמבקר כעת בישראל, כי ללולו למון יש נוכחות חזקה בבריטניה, וכי הפריסה שלה מתקדמת למספר מדינות במערב ובצפון אירופה. "אנחנו מתחילים בפתיחת חללי תצוגה כדי לייצר קשר ראשוני עם הלקוחות, בונים קהילה ומציגים מי אנחנו ומה המטרות שלנו. אחרי שאנחנו נמצאים בשוק למשך פרק זמן מסיים, אנחנו פותחים חנות. פריז היא אחת מהערים שאנחנו בוחנים כעת", כך אמר ספנסר לפני שנה.