FRESH תטפל בתקציב הצעירים של בורגראנץ'

הפרויקט הראשון יהיה קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת • FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום הנוכחי של בורגראנץ'

משרד הפרסום לצעירים FRESH יטפל בתקציב הפרסום לצעירים של המותג בורגראנץ'. הפרויקט הראשון הוא קמפיין לקידום שירותי ה"לייט נייט" החדשים של הרשת.

FRESH לא מחליפים את משרד הפרסום של בורגראנץ' (ענבר מרחב G), אך הם יופקדו על המהלכים התקשורתיים אשר מכוונים לבני הנוער - בין היתר באמצעות מהלכי דיגיטל ועבודה עם משפיענים. למשרד הפרסום יש כחברת בת את סוכנות הטאלנטים SPOT שעובדת מול יוטיוברים ומשפיענים נוספים.

המשרד שבבעלות NMC יונייטד ואנשי העסקים פנינה אדרי, בני מנשה, אבי מורגנשטרן, הוקם לפני שנה ואמור לתת מענה לנישה שיש בה מעט מאוד שחקנים- פרסום לצעירים. המשרד מתיימר לספק תחת קורת גג אחת לאת כל השירותים הנדרשים בפנייה לבני נוער- אסטרטגיה, קריאייטיב, מדיה, סושיאל, הפקות וטאלנטים.

פרט לתקציב הצעירים של בורגראנץ', הוסיף המשרד לאחרונה גם את תקציב הקידום התקשורתי של הפסטיגל, בו יטפל שנה שנייה ברציפות. בנוסף, המשרד יטפל בשגרירי המותג של HUAWEI עליה נמנים בין היתר יעל שלביה, עדן פינס, צחי קומה, איתי לוי וגל זהבי.