שינויים בבית הזהב: דן וייס מונה ליו"ר בתי הדיור המוגן במקומו של יונל כהן

דן וייס מכהן כדירקטור בבית הזהב מסוף שנת 2018 • כהן, מבעלי השליטה בבית הזהב, ובעברו מבכירי ענף הביטוח בישראל, עמד בראש הדירקטוריון של בית הזהב מדצמבר 2019, ובחודש שעבר עדכן על רצונו לסיים את התפקיד

יונל כהן / צילום: איל יצהר
יונל כהן / צילום: איל יצהר

חברת בתי הדיור המוגן בית הזהב  עדכנה הבוקר (ג') על סיום תפקידו של יונל כהן כיו"ר החברה ועל מינויו של דן וייס לתפקיד במקומו.

כהן, מבעלי השליטה בבית הזהב ובעברו מבכירי ענף הביטוח בישראל, עמד בראש הדירקטוריון של בית הזהב מדצמבר 2019, ובחודש שעבר עדכן על רצונו לסיים את התפקיד.

וייס (57), המכהן כדירקטור בבית הזהב מסוף שנת 2018, הוא פרופסור למנהל עסקים, ולימד בחמש עשרה השנים האחרונות באוניברסיטת תל-אביב וכן שימש כדירקטור חיצוני בבורסה.

לצד מינויו של וייס ליו"ר החברה, עדכנה בית הזהב על הצטרפותה של לימור דנש לדירקטוריון החברה, לאחר שמוקדם יותר החודש הצטרפה דנש (44) לדירקטוריון חברת רפק. בשנים האחרונות כיהנה דנש כסמנכ"לית בכירה בקבוצת כלל ביטוח וכמנכ"לית כלל עמיתים - חברת ניהול ההשקעות של הגמל, הפנסיה וביטוחי החיים של הקבוצה.

בית הזהב, בה שולט כהן יחד עם שותפים, עוסקת בניהול ותפעול שני בתי דיור מוגן בישראל, ומחזיקה בשותפות עם חברת רבד בבתי אבות באנגליה. מוקדם יותר השנה רכשה בית הזהב, יחד עם כהן ואיציק עוז, גם הוא מבכירי ענף הביטוח בישראל, את השליטה בחברת רבד מידיו של יגאל אהובי, תמורת 104 מיליון שקל. מניית בית הזהב התחזקה מתחילת השנה ב-12% ומשקפת לחברה שווי נוכחי של כ-215 מיליון שקל.