ממשיכה להתרחב: הסניף של דקטלון בנתניה ייפתח החודש

הסניף הרביעי של ענקית הספורט הצרפתית ייפתח ב-20 באוגוסט • החנות, ששטחה עומד על 3,200 מ"ר, מעוצבת בצורה מעגלית, בדומה לסניפי איקאה

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס": ענקית הספורט הצרפתית דקטלון מרחיבה את פעילותה בארץ ופותחת סניף רביעי בנתניה. היום (א') מדווחת החברה כי שעריו צפויים להיפתח ב-20 באוגוסט בשטח של 3,200 מ"ר.

החנות החדשה של רשת הספורט הגדולה באירופה נבנתה תחת קונספט קניות שמנסה לייצר בידול בחוויית לקוח, והוא מעוצב בצורת מעגלית, בדומה לסניפים של רשת העיצוב והריהוט השבדית איקאה. בנוסף, הקונספט כולל מגוון ענפי הספורט וחללי תצוגה שיחשפו את עולמות הכושר ואזורים המיועדים להתנסות בציוד, אימון ומשחק.

באמצעות הקונספט הזה בחברה מקווים למשוך לקוחות רבים ש"יוכלו לשהות במקום לזמן ממושך", ולא פחות מכך, שישלפו את הארנק.

במקביל, ענקית הספורט משיקה גם אתר למכירה מקוונת בשוק הישראלי שנמצא בהרצה בימים אלה. החנות החדשה תציע ללקוחותיה אפשרות לשלב הזמנת מוצרים מאתר האונליין של דקטלון, לצד קבלת ייעוץ מקצועי של צוות העובדים המתמחים בספורט, יחד עם מגוון מקוון ענק של מוצרים ומשלוח עד הבית.

בחנות החדשה ימוקמו בין היתר אזורי התנסות בציוד ואביזרים מענפי ספורט שונים, שיהיו חופשיים עבור כל לקוח. בין ענפי הספורט להתנסות ניתן יהיה למצוא: כדורגל, כדורסל, פינג-פונג, טיפוס, פיתוח גוף, סקייטבורד ורולרבליידס, וזאת לצד חדרי תצוגה עם ציוד קמפינג, אוהלים, גלשנים, קיאקים ועוד.