נתניהו: "אצל לפיד רוצים להרוס את הדמוקרטיה; יש להם קומבינה"

ראש הממשלה ערך היום ישיבת ממשלה באילת, ונאומו עסק בעיקר בתקיפה של יאיר לפיד ואביגדור ליברמן • לפיד: "זה שאתה פרנואיד לא אומר שאנחנו לא רודפים אחרייך"

ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: יוסי זמיר
ראש הממשלה בנימין נתניהו / צילום: יוסי זמיר

ראש הממשלה בנימין נתניהו ערך היום (א') ישיבת ממשלה באילת. בשעות אחר-הצהריים נפגשו נתניהו ורעייתו שרה נתניהו, כשהם מלווים בחברי הכנסת יואב קיש ואסנת מארק וראש עירית אילת מאיר יצחק הלוי, עם חברי סניף הליכוד המקומי.

במפגש, שצולם והופץ בעמוד הפייסבוק של נתניהו, הוא נאם בעיקר על קומבינות מתוכננות כלשהן נגדו ועל כך שרק בליכוד יש מערך כוחות פנימי דמוקרטי.

נתניהו אמר על יאיר לפיד: "בנוסף לצביעות הם רוצים באמת להרוס את הדמוקרטיה, כי יש להם קומבינה. מה הקומבינה? לפיד, ליברמן, עוד כמה, יש להם קומבינה. לא אתפלא שזה גם כמה מהצד הימני אצלנו גם כן. מה התכנית? הם רוצים לממש את האמביציה שלהם להיות ראשי ממשלה, אבל יש להם בעיה כי הציבור בוחר בליכוד".

יצוין כי חוקת הליכוד חייבה לערוך פריימריז לראשות הליכוד אחרי פיזור הכנסת ה-21, וכי נתניהו נבחר לראשות המפלגה ב-2016 אחרי שאף חבר ליכוד לא היה מוכן להתמודד מולו. מוקדם יותר היום עסקו בליכוד בהחתמת 40 המועמדים ברשימה לכנסת על נוסח התחייבות אישי למנהיגותו של נתניהו.

ראש עיריית אילת, מאיר יצחק הלוי, אמר רק לפני חודש שהוא עוזב את הליכוד על רקע סגירת שדה התעופה דב, אך הערב הוא כבר השתתף במפגש הסניף עם נתניהו.

לפיד הגיב לדברים נתניהו ואמר כי "זה שאתה פרנואיד לא אומר שאנחנו לא רודפים אחרייך".