ליברמן צייץ "כל הכבוד לצה"ל" - והציוץ נמחק בהוראת הצנזורה

ח"כ אביגדור ליברמן צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו ברכות לצה"ל על לכידת רוצחי רינה שנרב • הציוץ הופץ באמצעות מערכת הדוברות של ישראל ביתנו, אולם לאחר כמה דקות הוא נמחק, וכך גם ההודעות שהפיצו הדוברים, שכן בשלב הזה הצנזורה טרם אישרה את פרסום הידיעה

אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו / צילום: שלומי יוסף
אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו / צילום: שלומי יוסף

שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן, צייץ הבוקר (ב') בחשבון הטוויטר שלו ברכות לצה"ל על לכידת רוצחי רינה שנרב הי"ד. הציוץ הופץ באמצעות מערכת הדוברות של ישראל ביתנו, אולם לאחר כמה דקות הוא נמחק, וכך גם ההודעות שהפיצו הדוברים, שכן בשלב הזה הצנזורה עדיין לא אישרה את פרסום הידיעה. אולם הציוץ הופץ ברשתות החברתיות, ולאחר זמן מה התירה הצנזורה את פרסום הידיעה, אבל רק מתוך הציוץ של ליברמן בלי מתן פרטים על הידיעה עצמה.

בציוץ נאמר: "כל הכבוד לכוחות הביטחון ולחיילי צה"ל שלכדו את המחבלים השפלים שרצחו את רינה שנרב ז"ל ופצעו את אביה ואת אחיה. אפשר רק להצטער על כך שראש הממשלה נתניהו מונע את העברת חוק עונש מוות למחבלים". 

מהשב"כ נמסר כי "הפרסומים בנושא תפיסת המחבלים שביצעו את הפיגוע בדולב אינם על דעת או באישור שב"כ אשר אמון על החקירה. חקירת הפיגוע נמצאת בעיצומה, ויש להמתין לסיומה ולהודעות רשמיות ומוסמכות בנושא תוצאותיה".

הציוץ של אביגדור ליברמן / צילום: צילום מסך
 הציוץ של אביגדור ליברמן / צילום: צילום מסך