הרווח הנקי של אזורים זינק ב-43% במחצית הראשונה של השנה

הרווח הסתכם ב-46 מיליון שקל • במהלך המחצית הראשונה מכרה החברה 498 יחידות דיור בהיקף של 835 מיליון שקל, לעומת 117 יחידות דיור ב-345 מיליון שקל בתקופה המקבילה

רון אבידן, מנכ"ל אזורים / צילום: ליאת פדרמן
רון אבידן, מנכ"ל אזורים / צילום: ליאת פדרמן

הרווח הנקי של חברת הנדל"ן אזורים  זינק ב-43% במחצית הראשונה של השנה. הרווח הסתכם ב-46 מיליון שקל לעומת 32 מיליון שקל במחצית המקבילה. הכנסות החברה זינקו במחצית הראשונה ב-57% והסתכמו ב-555 מיליון שקל. הרווח הגולמי הסתכם ב-118 מיליון שקל, עלייה של 43%.

במהלך המחצית הראשונה מכרה החברה 498 יחידות דיור בהיקף של 835 מיליון שקל, לעומת 117 יחידות דיור ב-345 מיליון שקל בתקופה המקבילה. המחיר הממוצע (לא כולל מע"מ) של יח"ד שנמכרה עמד על כ-1.7 מיליון שקל לעומת מחיר ממוצע של 2 מיליון שקל בתקופה המקבילה. לפי החברה, "השינוי במחיר הממוצע לדירה נובע בעיקר ממכירת מלאי משמעותי של דירות בפרויקטים במסגרת תכנית מחיר למשתכן". 

ברבעון השני גדל הרווח ב-19% ועמד על 25 מיליון שקל. ההכנסות הסתכמו ב-270 מיליון שקל, זינוק של 63% לעומת הרבעון המקביל. הרווח הגולמי ברבעון עמד על 41 מיליון שקל לעומת 59 מיליון שקל ברבעון המקביל. 

מנכ"ל אזורים רון אבידן אמר כי "נתוני המכירות משקפים את המגמה של ירידת הרוכשים מהגדר, וחזרתם לשוק הדיור, מגמה שהחלה בסמוך לפני הבחירות הקודמות. במהלך הרבעון השני מספר העסקאות עלה באופן משמעותי לעומת מספר העסקאות ברבעון המקביל אשתקד. אנו ממשיכים להרחיב את פעילותה של החברה תוך יצירת תמהיל פעילות מגוון, הכולל גם תחומים כדוגמת תחום ההתחדשות העירונית, דיור להשכרה לטווח ארוך ופעילות נדל"ן מניב במתחמים עם עירוב שימושים".