מגדל ביטוח | בלעדי

מגדל במו"מ לרכישת מתחם אלביט בנתניה בכ-210 מיליון שקל

חברת הביטוח מגדל צפויה לרכוש את המתחם שכולל שלושה מבנים באזור התעשייה החדש של נתניה • המוכרים הם קבוצת "בית שומר" והקבלן ראובן דמרי • מגדל בתגובה: "העסקה לא הושלמה"

מתחם אלביט באזור התעשייה החדש של נתניה / צילום: בר אל, גלובס
מתחם אלביט באזור התעשייה החדש של נתניה / צילום: בר אל, גלובס

חברת הביטוח מגדל מקיימת משא-ומתן מתקם לרכישת מתחם אלביט באזור התעשייה החדש של נתניה, בסכום של כ-210 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס". מדובר במתחם ברחוב המחשב שכולל שלושה מבנים, ששטחם כ-15 אלף מ"ר בנויים, ומבנה נוסף המשמש כחניון.

המתחם ממוקם באזור התעשייה בנתניה, שאלביט עושה בו שימוש למעלה מעשור כשוכרת ועם השנים אף הפכה לשוכרת הבלעדית של המקום.

מחירי השטחים הממוצעים באזור זה מגיעים לכ-12 אלף שקל מ"ר, וכ-6,000 שקל עבור מקום חניה. אנשי נדל"ן מניב הפועלים באזור מעריכים כי מחירי השכירות המגולמים בעסקה מגיעים לכ-70 שקל למ"ר לחודש, מה שמהווה תשואה שנתית של כ-6%.

הבעלות על הנכס מחולקת בין קבוצת "בית שומר", שהחזיקה בקרקע במקור, והקבלן ראובן דמרי וחברות שקשורות אליו, שיזמו את הפרויקט במסגרת עסקת קומבינציה. במסגרת ההסכם, שבו מעורבת גם חברת אלביט, הוסכם כי החברה תישאר כשוכרת לאורך תקופה מוסכמת ממושכת.

את המוכרים בעסקה מייצגים עורכי הדין מאיר לפלר ואורן לוסטיגמן ממשרד לפלר-לוסטיגמן-רוזנברג, עורכי הדין דורון אריאל ויובל שץ ממשרד דורון אריאל ועו"ד יהודה זהבי ממשרד ERM. את הקונים מייצגת עו"ד חגית בבלי ממשרד יגאל ארנון, ואת אלביט ייצגו עוה"ד רון גנט ויצחק נרקיס ממשרד פירון.

מחברת מגדל נמסר כי "העסקה טרם הושלמה, ועל כן לא ניתן למסור אודותיה פרטים".

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של דמרי.