על רקע הקשיים במו"מ להסכם קיבוצי: שביתת פתע בפלאפון

בעקבות השביתה הודיעה הנהלת פלאפון כי בשל עיצומי עובדים חלק ממוקדי השירות ייסגרו, ולכן זמני ההמתנה יהיו ארוכים מהרגיל

משרדי פלאפון / צילום: איל יצהר
משרדי פלאפון / צילום: איל יצהר

שביתת פתע בפלאפון: על רקע הקשיים במשא-ומתן להסכם קיבוצי חדש, העובדים מחריפים את העיצומים. בשעה האחרונה הודיעו העובדים על שביתת אזהרה כללית בת יום אחד בחברת, זאת על רקע דרישות ההנהלה לפטר עובדים ולסגור יחידות בחברה וכן על רקע פיצוץ במשא-ומתן מול ההסתדרות ונציגות העובדים.

מ-12:30 היום (ה') לא יינתן מענה טלפוני ופרונטלי במוקדי השירות והמכירה, לא תתבצע הוצאה של ציוד מהמרכז הלוגיסטי, כולל של מכשירים ניידים שנשלחו לתיקון, ותיעצר הפעילות במחלקות השונות של החברה.

בעקבות השביתה הודיעה הנהלת פלאפון כי בשל עיצומי עובדים חלק ממוקדי השירות ייסגרו, ולכן זמני ההמתנה יהיו ארוכים מהרגיל. כמו כן, מרכזי השירות והמכירה יהיו סגורים, ולא יינתן מענה בעמוד הפייסבוק של החברה ובשירות הצ'ט שלה. אתר החברה פועל כרגיל, וניתן לבצע בו באופן עצמאי מגוון פעולות אישיות בכתובת www.pelephone.co.il.

מהנהלת החברה נמסר: "החברה עושה כל שביכולתה על -נת למזער ככל הניתן את הפגיעה בלקוחות, מתנצלת בפניהם על אי-הנעימות ועומדת עמם בקשר רציף בכל ערוצי התקשורת הרלוונטיים כדי לעדכן בהתפתחויות. הנהלת החברה מכבדת את זכויות העובדים וקוראת לוועד העובדים לגלות איפוק ואחריות כלפי ציבור הלקוחות".